نوشته شده توسط : admin
درشرایط فعلی دولت وضعیت را برای شرکت ما که بازیگر کوچکی در زنجیره تولید محتوا است مشخص کرده و این از مزیت هایی است که شبکه ملی اطلاعات و IXP ها برای ما داشته است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد خسروی مدیرعامل شرکت سیما رایان شریف در تبیین فعالیت های تلوبیون گفت:‌ در شرایط فعلی، شکل سرمایه گذاری در زیرساخت و خرید تجهیزات برای ما وضوح بیشتری پیدا کرده است و حداقل برای ما مشخص است که دو سال آینده با این سرمایه گذاری به کجا می رسیم ؛ در واقع درشرایط فعلی دولت وضعیت را برای شرکت ما که بازیگر کوچکی در این زنجیره تولید محتوا است مشخص کرده و این از مزیت هایی است که  شبکه ملی اطلاعات و IXP ها برای ما داشته است.

خسروی با تاکید براینکه تلوبیون کاملا رایگان خدمات ارایه می دهد، ادامه داد: به فکر درآمد زایی  از طریق تبلیغات هستیم،  اما به صورتی که کاربرنهایی آزرده نشود.: تاکنون هیچ تبلیغات سیستماتیک نداشته ایم و از طریق تبلیغات دهان به دهان و رضایت  کاربران، شناخته شده ایم.

 او درپاسخ به سوالی که با سرعت اینترنت فعلی آیا امکان دیدن با کیفیت ویدیوها وجود دارد؛ ادامه داد: در ارائه محصول با کیفیت، ویدئوها را از خوب تا خیلی ضعیف دسته بندی کرده و در اختیار مردم قرار داده ایم تا کسانی که اینترنت همراه پرسرعت ندارند؛ نیز در کل کشور، بتوانند با کیفیت پایین تر از محصولات ما استفاده کنند.

 

برنامه های در حال پخش در تلوبیون

 

مسابقه خانه ما بروسلی پهلوانان باب اسفنجی هری پاتر یوسف پیامبر 

 

بسیاری از محتواهای مناسب دربرنامه های صداو سیما گم است

 وی با بیان اینکه آینده تلوبیون را روشن می بینم افزود:  رشد تلوبیون مرهون پیشرفت  ITاست و درشرایط فعلی بستر فنی گسترش فعالیت های ما فراهم است .

 مدیرعامل شرکت سیما رایان شریف با بیان اینکه بسیاری از محتواهای مناسب و پتانسیل های عالی  دربرنامه های صداو سیما گم است و اطلاع رسانی برای آنها به درستی انجام نمی شود،گفت : نحوه عرضه این محتواها به مردم بسیار حایز اهمیت است. ما سعی می کنیم ویترین جدیدی برای برنامه های صداوسیما بسازیم.

وی بر قرارگرفتن محتواهای سالم درسبد مردم تاکید کرد و افزود: با وجود سرمایه گذاریهای خارجی دراین زمینه ، نقش ما در کمک به مردم و کشور برای توزیع محتوای سالم بسیارحایز اهمیت است، تا مردم ترغیب شوند ازاین محتواها استفاده کنند.

داشتن جرات از ایده مهم تراست

 خسروی با اشاره به اینکه خوشبختانه درسیاستگذاری های فعلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  حرفهای ما  شنیده می شود افزود:‌ به جرات می توان گفت: ما ‌آخرین لایه  نزدیک به مردم هستیم ، نظرات مردم را بیشتر می شنویم و می توانیم آنها را انعکاس دهیم.

وی درپاسخ به سوالی درباره اینکه جوان هایی که می خواهند وارد این عرصه شوند،‌ باید از کجا شروع کنند؛‌گفت:‌ فضا در حوزه IT  برای کار مساعد است، ایده و جرات داشته باشند و شروع کنند، حتی ایده های تکراری هم دربسیاری مواقع جواب می دهد. ازدیدگاه من جرات و همت، از ایده هم مهمتراست.

اشتغال زایی غیر مستقیم در صنعت IT 

خسروی درپایان تصریح کرد:‌ یکی از ویژگی های مثبت IT آن است که وقتی شرکت و کسب و کاری شکل می گیرد و  مشتری جذب می کند در کنار آن شرکت های جانبی شکل می گیرند تا زیرساخت های اولیه آن شرکت فراهم شود؛ الان که ما این اعداد ترافیکی را تجربه می کنیم اگر شرکتهای FCP  زیرساخت خودشان را توسعه  نمی دادند ، هیچ وقت این اتفاق برای ما نمی افتاد؛ اگر  به فرض ما می خواهیم  تبلیغات  جذب کنیم؛ اگر شرکتهایی که در حوزه  تبلیغاتی، گرافیک یا تولید ویدیو،‌ کسب و کارشان را گسترش ندهند؛  ما هم کسب و کارمان نمی چرخد دریک زنجیره ارزش ،  وقتی یکی از  زنجیره ها بزرگتر می شود، بقیه حلقه های زنجیره هم بزرگتر می شود و اشتغال زایی غیر مستقیم شکل می گیرد.

 

برنامه های در حال پخش در تلوبیون

 

محله گل و بلبل مختارنامه سریال مختار دونگی پایتخت محرم خنداننده شو برنده باش نود



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

حتما برای شما هم پیش آمده که همه روز را منتظر پخش برنامه تلوزیونی خاصی باشید، اما درست هنگام شروع برنامه اتفاقی غیر منتظره نظیر ترافیک یا سررسیدن مهمانی ناخوانده مانع تماشای برنامه دلخواه شما شود. بی‌شک حتی تعریف‌های سایرین هم نمی‌تواند حس خوشایند تماشای برنامه مورد علاقه‌تان را به شما برگرداند.

اما در چنین شرایطی با وجود تلوبیون که همه برنامه‌های تلویزیون را پوشش می‌دهد، دیگر هیچ برنامه‌ای تلویزیونی را از دست نخواهید داد. تنها کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید تا دنیایی از برنامه‌های تلویزیون را درتلوبیون تماشا کنید.

تلوبیون آرشیو کاملی از همه برنامه‌های صدا و سیما را به صورت  کاملا رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین امکان مشاهده آنلاین برنامه‌های زنده نظیر برنامه نود و بازی‌های لیگ برتر خبر خوبی برای طرفداران فوتبال خواهد بود. چرا که همه مسابقات فوتبال داخلی و خارجی به همراه حساس‌ترین و هیجان‌انگیزترین لحظات در تلوبیون ثبت شده‌اند. 

با تلوبیون هیچ یک از برنامه‌های تلویزیون را از دست ندهید

اما قابلیت‌های تلوبیون به برنامه‌های فوتبالی ختم نمی‌شود و شما می‌توانید همه برنامه‌های زنده نظیر رادیو شب را هم به صورت آنلاین از تلوبیون تماشا کنید و حتی اگر به ساعت پخش برنامه زنده نرسیدید، می‌توانید هر زمان که مایل بودید آرشیو کامل همه برنامه‌های زنده یا ضبط شده، فیلم‌ها یا سریال‌ها، انیمیشن یا کارتون ویژه کودک و نوجوان، و سایر برنامه‌ها را از تلبیون ببینید و در سه کیفیت با حجم‌های مختلف آن‌ها را دانلود کنید. 

کاربری آسان سایت و اپلیکیشن تلوبیون، امکان ساخت لیست تماشای اختصاصی، دسترسی ساده به همه برنامه‌های 30 شبکه تلویزیونی، قابلیت توقف برنامه و ادامه پخش در زمان دیگر، پخش برنامه‌ها در سه کیفیت مختلف و... موجب شده است تلوبیون در گروه 10 سایت برتر ایران قرار گرفته و با بیش از 7 میلیون نصب فعال، به یکی از اپلیکیشن‌های پر طرفدار برای فارسی زبانان تبدیل شود.  



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

چنین چیزی دیگر یک تصور نیست. به لطف تلوبیون می‌توانید گلچینی از برنامه‌های مورد علاقه‌تان را در هر زمان که تمایل دارید تماشا کنید. برنامه‌های شب را صبح یا برنامه‌های ظهر را عصر ببینید و لیست پخش اختصاصی خود را بسازید. هر زمان خسته شدید یا کار داشتید، برنامه را متوقف کرده و بعد مجددا پخش کنید. به این ترتیب، کنترل پخش برنامه‌های تلویزیون را در دست بگیرید و تلویزیون را مختص ساعات زندگی خود تنظیم کنید.

تلوبیون با پوشش‌دهی برنامه‌های 30 کانال تلویزیونی، کامل‌ترین آرشیو برنامه‌های صدا و سیما را در بستر وب به صورت رایگان برای شما فراهم کرده است تا هیچ برنامه‌ای را از دست ندهید. با تلوبیون می‌توانید همه برنامه‌های پخش زنده و ضبط شده، فیلم و سریال، برنامه کودک و نوجوان، فوتبال و... را تماشا یا حتی برنامه محبوب نظیر خندوانه با اجراهای کمدی جناب خان، خنداننده شو، برنامه شاد شبی با عبدی و برنامه برنده باش با اجرای محمد رضا گلزار یا هر برنامه دلخواه دیگری را دانلود کنید و آرشیو خودتان را داشته باشید.

کاربری آسان سایت و اپلیکیشن تلوبیون، امکان ساخت لیست تماشای اختصاصی، دسترسی ساده به همه برنامه‌های 30 شبکه تلویزیونی، قابلیت توقف برنامه و ادامه پخش در زمان دیگر، پخش برنامه‌ها در سه کیفیت و حجم مختلف و... موجب شده است تلوبیون در گروه 10 سایت برتر ایران قرار گرفته و با بیش از 7 میلیون نصب فعال، به یکی از اپلیکیشن‌های پر طرفدار برای فارسی زبانان تبدیل شود.

مشاهده کامل مطلب: موهبتی به نام تلوبیون٬ دسترسی آسان در هر زمان



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اچ تی سی U۱۲+ یکی از محصولات بازار است که در میان کاربران موبایلستان نیز طرفداران زیادی دارد و به همین دلیل نیز به‌تازگی رنگ جدیدی برای اچ تی سی U۱۲+ معرفی شده است که نوعی از رنگ قرمز به‌حساب می آید.خوانندگان می‌دانند که ایالات‌متحده چه بر سر کمپانی سازنده تلفن‌های همراه هوشمند زدتی‌ای آورده است. تلفن‌های همراه هوشمند این کمپانی چینی به دلیل دور زدن برخی تحریم‌ها و استفاده از اجزای آمریکایی در کشورهای ممنوعه از ورود به ایالات‌متحده ممنوع شده بودند. بااین‌حال کمپانی زدتی‌ای هم‌اکنون می‌تواند  در این کشور وارد شود اما برای این اقدام نیازمند تغییر نام  است. اچ تی سی U۱۲+

سرانجام پس از ماه‌ها کشمکش بین مسئولان این کمپانی و مقامات ایالات‌متحده سرانجام  زدتی‌ای از کنج عزلت خارج‌شده و آماده رونمایی و فروش محصولات خود در این کشور است. در همین راستا به‌تازگی کمپانی زدتی‌ای پوستری را توییت کرد که تائید کننده حضور این کمپانی در کنفرانس IFA و رونمایی از نوآوری  ۵G  اش بود. لازم به ذکر است که این کنفرانس از ۳۱ اوت تا ۵ سپتامبر برگزار می‌شود ولی هنوز مشخص نشده است که چه همراه هوشمندی در این بازه زمانی رونمایی خواهد شد.

بااین‌حال تصاویر افشا شده در این رابطه عدد ۹ بسیار بزرگی را نشان می‌دانند که علامت واضحی از رونمایی این کمپانی از همراه هوشمند Axon ۹ است. بااین‌وجود، به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان میزان اعتبار این تصاویر افشا شده را تائید کرد.

علاوه بر این کمپانی زدتی‌ای راه درازی تا بازسازی چهره کاملش در ایالات‌متحده دارد. این کمپانی مجبور است تا با نوآوری‌های خود در کنفرانس یاد شده بسیاری از اصحاب رسانه را شگفت‌زده کند و همچنین با شفافیت کامل در رابطه با اتفاق پیش‌آمده صحبت کند و دراین‌باره توضیح بدهد. البته سامسونگ بعد از منفجرشدن دستگاه‌هایش توانست چهره خود را به دست بیاورد پس به‌این‌ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که زدتی‌ای هم با اندکی تلاش می‌تواند به این مهم دست پیدا کند و راه خود را به دل‌های شهروندان و مقامات ایالات‌متحده باز کند. اچ تی سی U۱۲+

 

مشاهده عکس و مطلب : رنگی جذاب برای اچ تی سی U۱۲+

موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مسلما خوانندگان موبایلستان می‌دانند که تلفن‌های همراه امروزی به‌‌اندازه کافی گران هستند که بسیاری از ما نتوانیم آن‌ها را خریداری کنیم ولی این امر موجب نشده است که شاهد عرضه گلکسی نوت ۹ از جنس طلا توسط شرکت Caviar نباشیم.تلفن همراه هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۹ در تاریخ نهم اوت با قیمت ۹۹۹ دلار برای مدل پایه ۱۲۸ گیگابایتی آن رونمایی شد. این تلفن همراه هوشمند در چهار رنگ فانتزی و محافظ صفحه گوریلاگلس ۵ در بدنه پشتی به بازار عرضه خواهد شد. بااین‌حال به نظر می‌رسد که برخی از کمپانی‌های شخصی‌سازی این همراه هوشمند تصمیم به تغییری در ظاهر و قیمت پیشنهادی آن گرفته‌اند.

در همین راستا نیز کمپانی شخصی‌سازی کننده تلفن‌های همراه هوشمند فوق لوکس خاویار (Caviar) که در کشور روسیه نیز مستقر است، به این نتیجه رسیده است که قیمت و ظاهر گلکسی نوت ۹ به‌اندازه کافی جذاب نیست و به همین خاطر نیز نسخه‌ای از این تلفن همراه هوشمند را با یک‌یک کیلوگرم طلای خالص در بدنه پشتی‌اش ساخته است.

این تلفن همراه هوشمند که Samsung Galaxy Note۹ Fine Gold Edition نام‌گذاری شده است از مشخصات ظاهری یکسانی نسبت به نسخه اصلی‌اش برخوردار است و خاویار فقط تصمیم به تغییر ظاهر این دستگاه هوشمند گرفته است.

این کمپانی شخصی‌سازی محصولات همچنین نسخه‌های دیگری از گلکسی نوت ۹ را با حکاکی طلایی، چرم تمساح و کامپوزیت عقیق و در  طرح‌ها و شکل‌های مختلف عرضه کرده است که هرکدام از این‌ها لوگوی طلایی روسیه را در بدنه خود جای‌داده‌اند. این همراه‌های هوشمند با قیمت حدودی ۳۰۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شوند که در مقایسه با ادیشن طلایی ذکرشده در بالا بسیار ارزان هستند.

البته جالب است بدانید که نسخه بهره‌مند از یک کیلو طلای خالص گلکسی نوت ۹ با قیمت ۶۰ هزار دلار برای افراد خاص عرضه خواهد شد که البته نسخه ۵۱۲ گیگابایتی این همراه هوشمند به میزان ۳۰۰ دلار گران‌تر به فروش می‌رسد.

 

مشاهده عکس و مطلب:  عرضه گلکسی نوت ۹ از جنس طلا توسط شرکت Caviar

موبایلستان 



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

سامسونگ مدت زیادی است که درگیر رونمایی از تلفن همراه هوشمند تاشوی خود است و این دستگاه ممکن است درنهایت در مراسم CES سال ۲۰۱۹ میلادی به‌صورت رسمی معرفی شود. درحالی‌که مخاطبان وب‌سایت موبایلستان بی‌صبرانه چشم‌انتظار دیدن این همراه تاشوی سامسونگ هستند، کارکنان وب‌سایت هلندی NieuweMobiel تصاویری در رابطه با این همراه هوشمند را ساخته و به بازار عرضه کرده‌اند.

این همراه تاشوی سامسونگ با نام گلکسی X شناخته می‌شود اما همچنین ممکن است که با نام گلکسی F نیز رونمایی شود.  به کار بردن دومین نام اندکی منطقی‌تر است زیرا F می‌تواند اول کلمه انگلیسی “foldable” به معنای تاشو باشد. بااین‌وجود حرف “X” نیز در نام‌های تجاری شایع است.

تصاویر منتشرشده در این خبر، این همراه هوشمند را بدون صرف‌نظر از نام آن در حالت تاشده، غیر تاشده و ۹۰ درجه به نمایش می‌گذارند. البته لازم به ذکر است که این تصاویر درواقع عکس‌های افشاشده از این محصول نیست و تنها به‌صورت طرحی مفهومی و بر اساس ثبت اختراعاتی که سامسونگ به‌تازگی برای همراه‌های تاشو اعلام کرده است، ساخته‌شده‌اند.

این تصاویر نشان‌دهنده آن هستند که صفحه‌نمایش این محصول در اصل نمی‌تواند به‌صورت کامل تا شود و زمانی که در حالت تاشده قرار دارد یا آور سرفیس بوک مایکروسافت است. ازآنجایی‌که گلکسی F دقیقا از میانه به‌صورت کامل تا نمی‌شود، بخشی از پنل آن همیشه مشخص است که به‌عنوان بخشی برای کنترل محتوای چندرسانه‌ای در نظر گرفته خواهد شد. درحالی‌که حسگر اثرانگشت قرارگرفته در این تصاویر در بدنه پشتی این دستگاه تعبیه‌شده است اما احتمال آن وجود دارد که سامسونگ از راه‌حل حسگر قرارگرفته در زیر صفحه‌نمایش هم استفاده کند. همچنین دوربین گلکسی F نیز به‌صورت دوگانه در بدنه پشتی و جلویی این همراه هوشمند قرار دارد. 

 

مشاهده عکس و مطلب:  انتشار تصاویر مفهومی از همراه تاشوی سامسونگ

 

موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

خوانندگان موبایلستان آگاهی دارند که ویوو X۲۳ به‌زودی به بازار عرضه خواهد شد و به تازگی تصاویری جدید از این محصول منتشر شده‌اند که خبر از شباهت ظاهری زیاد با ویوو V۱۱ پرو می‌دهند.

اولین دیدار ما با تلفن همراه هوشمند ویوو X۲۳ از زاویه بسیار عجیبی بود که موجب شد تا به طراحی این همراه هوشمند پی نبریم. بااین‌حال هم‌اکنون تصاویر جدیدتری از این تلفن همراه هوشمند افشا شده است که نشان‌دهنده طراحی آن از زاویه بسیار بهتری است.

در بالای این تلفن همراه هوشمند از شیار جدید ” قطره آب” استفاده شده است که زیبایی ویژه‌ای به این دستگاه بخشیده است. همچنین، زیبایی بدنه این همراه هوشمند و انعکاس نور آن واقعا راضی‌کننده است. همچنین پیش‌ازاین گفته‌شده بود که نسخه‌ای رنگین‌کمانی از این تلفن همراه هوشمند با طیف رنگی ویژه‌ای ساخته خواهد شد که متأسفانه در تصاویری که به‌تازگی منتشرشده است اثری از آن دیده نمی‌شود.

تلفن همراه هوشمند ویوو X۲۳ به‌احتمال بسیار زیاد در تاریخ بیستم اوت عرضه می‌شود و مشخصات این همراه هوشمند بهره‌مندی از صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی، یک اسکنر صورت سه‌بعدی و حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش است. علاوه بر این، این همراه هوشمند از پردازنده اسنپ دراگون ۶۷۰ به همراه ۸ گیگابایت رم بهره‌مند شده است که تمامی این‌ها نشان می‌دهد که ما در انتظار رونمایی از تلفن همراه هوشمندی پرقدرت هستیم که بااین‌حال تا پرچم‌دار بودن راه درازی دارد.

بااین‌حال هنوز در رابطه با تاریخ عرضه عمومی و همچنین برچسب قیمتی در نظر گرفته‌شده برای ویوو X۲۳ صحبتی به میان نیامده است. همچنین انتظار می‌رود که نسخه اندرویدی که برای این دستگاه در نظر گرفته‌شده است از نوع اندروید اوریو باشد که تصمیم برای عرضه به‌روزرسانی برای این دستگاه به عهده ویوو خواهد بود.

علاوه بر این جالب است بدانید که طراحی و مشخصات سخت‌افزاری این تلفن همراه هوشمند با همراه هوشمند ویوو V۱۱ پرو که در ۶ سپتامبر به بازار عرضه شد شباهت بسیار زیادی دارد و وضعیت به وجود آمده برای این دو همراه هوشمند با شرایط دستگاه‌های X۲۱i و  بسیار شبیه است.

 

مشاهده عکس و مطلب:  افشای تصاویر ویوو X۲۳ و شباهت زیاد با ویوو V۱۱ پرو

 

موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اگر به خاطر داشته باشید، گوگل در ماهمی سال میلادی جاری در طی یک به‌روزرسانی قابلیت حالت محرمانه (Confidential Mode) را برای کاربران دسکتاپ جی میل عرضه کرد و هم‌اکنون گزارش‌هایی که به دست موبایلستان رسیده است حاکی از آن است که این قابلیت به نرم‌افزار اندروید این سیستم راه پیدا کرده است.

حساب کاربری جی میل در توییتر افزوده شدن این قابلیت را اعلام کرد. حالت محرمانه درواقع به کاربران اجازه می‌دهد تا بر روی مکالمات بسیار حساس خود ساعت شمار خود تخریبی قرار بدهند و از رسیدن این اطلاعات به دست افراد غیرمجاز جلوگیری کنند. این قابلیت زمانی فعال می‌شود که شما دکمه ایمیل جدید را می‌زنید. سپس علامت سه‌نقطه که نشان‌دهنده تنظیمات است گزینه‌ای جدید تحت عنوان “Confidential Mode” را برای شما ظاهر می‌سازد که به شما اجازه می‌دهد تا برای ایمیلی که قصد ارسال آن را دارید تاریخ انقضا و کد عبور تعیین کنید.

لازم به ذکر است که کاربران جی میل هیچ مشکلی در باز کردن پیام‌های محرمانه ندارند اما مشتریانی که از جی میل استفاده نمی‌کنند برای تصدیق اعتبار خود کد عبوری را از یک پرتال امن دریافت می‌کنند و از آن برای باز کردن ایمیل خود استفاده می‌کنند. زمانی که ایمیل ارسال شد، زمان خود تخریبی قابل‌تغییر نخواهد بود.

این قابلیت قدم بسیار بزرگی در جهت حفظ امنیت اطلاعات کاربران است و تنها نقص آن منقضی و درنهایت پاک شدن این اطلاعات از سیستم کاربران گیرنده و فرستنده است. بااین‌وجود بسیاری از اطلاعات وجود دارند که حتی نگه‌داری از آن‌ها نیز خطرساز است و به همین جهت استفاده از این سیستم در این شرایط کاربرد فراوانی خواهد داشت.

این قابلیت هم‌اکنون بدون نیاز به به‌روزرسانی نرم‌افزار جی میل بر روی دستگاه‌های اندرویدی آماده استفاده است. بااین‌حال عده زیادی در رابطه با عرضه این قابلیت برای دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS نیز سوال کرده بودند اما گوگل در این رابطه تاکنون پاسخ حتمی‌ای نداده است.

 

مشاهده عکس و مطلب:  عرضه حالت محرمانه برای نرم‌افزار اندروید جی میل

موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 

اسپیکرهای بلوتوثی با حذف محدودیت‌های سیم، امکان استفاده از بلندگو را در هر شرایط محیطی فراهم کرده‌اند. این دستگاه‌ها که از محبوب‌ترین دستگاه‌ها دیجیتالی هستند، سفر به دل طبیعت و کویر، پیکنیک، مهمانی‌ها و جشن‌های کوچک یا حتی انجام کارهای روزانه در خانه و محل کار را برای همه افراد خوشایندتر کرده‌اند. چرا که با استفاده از آن‌ها، کاربران بدون محدودیت می‌توانند به موسیقی دلخواه خود گوش دهند. بلندگوهای تعبیه شده روی گوشی هوشمند، تبلت یا حتی لپ تاپ به خوبی و کیفیت اسپیکرهای شارژی و اسپیکرهای بلوتوثی نیست. به همین دلیل هیچ یک از آن‌ها نمی‌توانند جایگزین خوبی برای اسپیکرهای وایرلس باشند.

 

 

اما بلندگوهای بی سیم کنار همه مزایا و ویژگی‌های کاربردی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی نیز برای کاربران به همراه دارند. چرا که اسپیکرهای شارژی نسبت به بلندگوهای بزرگ که در جای ثابت قرار می‌گیرند بیشتر در معرض آسیب و خطرات مختلف هستند.

رطوبت

لذت بردن از موسیقی هنگام شنا، حمام و کنار دریا یا رودخانه، یکی از بهترین حس‌های دنیا را برای هر فردی فراهم می‌کند. اما در صورتی که اسپیکر شارژی شما در برابر آب و رطوبت مقاومت نداشته باشد، این لذت به خسارت جدی اسپیکر بلوتوثی منتهی خواهد شد. آب و رطوبت، باعث سوختگی یاراز کار افتادگی قطعات داخلی اسپیکر می‌شود. چرا که بخشی از این قطعات نسبت به آب حساس هستند و در صورت مرطوب شدن کاملا از کار می‌افتند. در صورت آسیب بلندگو در برابر رطوبت، باید نسبت به تعمیر اسپیکر بلوتوثی در مراکز تخصصی تعمیر این دستگاه‌ها اقدام کرد.

ضربه

سهل‌انگاری در استفاده از اسپیکرهای شارژی، مهم‌ترین عامل آسیب این اسپیکرها است. بلندگوهای وایرس، نظیر هر دستگاه دیگری، نسبت به ضربه حساس هستند. افتادن از ارتفاع، برخورد با اجسام محکم، تکان‌های شدید و افتادن سایر اجسام روی اسپیکر از رایج‌ترین دلایل آسیب این اسپیکرهای بلوتوثی به شمار می‌آید. اگر کاربران اسپیکر خود را در محل امن و دور از دسترس کودکان قرار دهند، عمر مفید کارکرد آن را افزایش داده‌اند. این ایراد با صداهای اضافه حین پخش موزیک خود را نشان می‌دهد. گاهی نیز با تکان دادن اسپیکر صدای ممکن است صداهای اضافه‌ای شنیده شود. برای تشخیص دقیق ایراد دستگاه و تعمیر اسپیکر شارژی بهترین انتخاب، کمک گرفتن از متخصصان این حوزه است.

صدمه به درگاه شارژ

طبق آمار مرکز تعمیرات تخصصی آروند ، بسیاری از اسپیکرهای بلوتوثی حین شارژ آسیب می‌بینند. این حالت زمانی پیش می‌آید که کاربر اسپیکر وایرلس خود را به کابل شارژ متصل می‌کند تا شارژ شود. اما محل قرارگیری اسپیکر حین شارژ نامناسب است. برای مثال اسپیکر در محل بی ثباتی نظیر لب میز و پنجره قرار داده می‌شود. گاهی نیز پیش می‌آِید هنگامی که اسپیکر در شارژ است، روی زمین قرار داده می‌شود و احتمال له شدن، ضربه خوردن و کشیده شدن کابل شارژ به وجود می‌آید.

 

 

با چنین آسیب‌هایی، درگاه شارژ از قسمت داخل آسیب دیده و ارتباط آن با باتری قطع می‌شود. در نتیجه، اسپیکر دیگر شارژ نخواهد شد.

آروند فراز مهرگان ، توانمند در تعمیر اسپیکر بلوتوثی

آسیب دیدن و از کار افتادن اسپیکرهای بلوتوثی، اغلب قابل تعمیر و اصلاح است. اما به شرط آن که به متخصصان این حوزه مراجعه شود. گارانتی آروند یکی از مراکز تخصصی تعمیر اسپیکر شارژی است که با همکاری متخصصان با تجربه، به کارگیری ابزار و دستگاه‌های حرفه‌ای و استفاده از قطعات یدکی اورجینال، اسپیکرهای بلوتوثی ، شارژی و بی‌سیم برندهای مختلف به ویژه JBL را به بهترین نحو ممکن تعمیر می‌کند.

 

 

برای دریافت مشاوره یا طرح سوال درباره تعمیر اسپیکر بلوتوثی با واحد فنی مجموعه آروند (02166381006-7) تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

God of War یکی از بازی‌های معروف و محبوب دنیای گیمینگ محسوب می‌شود که تاکنون در سه نسخه مختلف طراحی و عرضه شده است. این بازی طرفداران زیادی دارد که برای اجرای ورژن جدید آن صبورانه منتظر بوده‌اند. کمتر از چهار روز از عرضه بازی God of War گذشته است و کنار همه واکنش‌هایی که کاربران نسبت به این بازی از خود نشان داده‌اند، شاهد نقد و بررسی‌های تخصصی این بازی از سوی منتقدان حرفه‌ای بوده‌ایم که کاملا منصفانه به موارد متعددی اشاره کرده‌اند.

موبایلستان  دنیای فناوری و تکنولوژی فقط باعث راحتی بیشتر زندگی کاربران نشده‌ است. بلکه بخشی از آن بازی‌های کامپیوتری یا بازی‌های کنسول‌های بازی هستند که دری به دنیایی هیجان‌انگیز برای عاشقان گیم باز کرده است. این حوزه از تکنولوژی، با خلق بازی‌های مختلف و فراهم آوردن امکان تجربه هیجانات جدید برای کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرده است. سازندگان بازی‌ها نیز در این زمینه کم نگذاشته‌اند و با طراحی و عرضه بازی‌های مختلف کاربران حرفه‌ای و گیمرها را خشنود کرده‌اند.

در این حالت گمانه‌زنی‌های متعددی درباره این بازی، شخصیت‌های اصلی آن و محیطی که بازی در آن جریان خواهد داشت، به گوش می‌رسد. عکس‌های منتشر شده از این بازی خبر از گرافیک بسیار بالا و محیط‌های هیجان‌انگیز جدیدی می‌دهد که کاربران می‌توانند در طول مراحل مختلف بازی آن‌ها را تجربه کنند. استودیو سازنده بازی با خلق محیطی جذاب و حرفه‌ای، کاربران را به دنیایی واقعی می‌برد که در آن کریتوس و پسرش آترئوس آماده هستند تا سفری جدید و پرخطر در مکان‌های ناشناخته و پر رمز و رازی را تجربه کنند.

بازی God of War برخلاف نسخه‎های پیشین که در یونان باستان جریان داشت، این بار در سرزمین‌های دیگری و در پیرامون افسانه‌های نورس به وقوع می‌پیوندد .موبایلستان  در این نسخه، آترئوس پسر کریتوس او را همراهی خواهد کرد. البته باید گفت آترئوس فقط به عنوان همراه و همسفر کنار پدرش حضور ندارد. بلکه در طی مراحل مختلف بازی با کمان خود او را همراهی و حمایت می‌کند. همچنین پسر کریتوس، نسبت به درک و فهم زبان نورس از پدر خود توانایی بیشتری داشته و در حل مسائل و معماهای پیش رو نقش مهمی ایفا خواهد کرد. در واقع می‌توان گفت این نسخه از بازی God of War با معرفی و حضور پسر کریتوس هیجان و حس و حال جدیدتری پیدا کرده است. ارتباط برقرار کردن کاربران بازی با آترئوس به سادگی انجام می‌پذیرد. چرا که این شخصیت نظیر پدرش، موجودی راسخ، سرسخت و جنگجویی قابل تحسین است که به خوبی هنرهای رزمی خود را در صحنه‌های مبارزه به نمایش می‌گذارد.

شروع بازی God of War

در ابتدای بازی کاربران با تصویری از شخصیت اصلی این بازی، کریتوس و پسرش آترئوس روبه‌رو می‌شوند که وسط یک دریاچه مه گرفته در قایقی نشسته‌اند و به سخنان موجود هولناکی که وسط دریاچه زندگی می‌کند، درباره خدایان نورس گوش می‌دهند. او به نقل شایعات مختلف درباره خدایان نورس برای این پدر و پسر مشغول است. کریتوس و آترئوس نیز جز برای چند سوال گاه و بی‌گاه که به درک بهتر حرف‌های او کمک می‌کند سخنان او را قطع نمی‌کنند. این سر عظیم‌الجثه، با کمی چاشنی حیله‌گری، شایعات مختلف را به گوش کریتوس و آترئوس می‌رساند. حالا این دو شخصیت می‌دانند مسیری سخت، طاقت‌فرسا و پر خطر را پیش رو دارند.

God of War

کریتوس، در این نسخه از بازی نقش یک پدر را به خوبی ایفا می‌کند. او ظاهر پخته‌تری دارد و به وضوح نسبت به پسرش محتاطانه‌تر عمل می‌کند.  موبایلستان  گرچه در این نسخه از بازی هم کریتوس جنگجویی حرفه‌ای و خشن خواهد بود، اما نسبت به پیش آرام‌تر شده و کاملا در نقش یک پدر جا افتاده است. همسر دوم او یعنی مادر آترئوس به تازگی مرده است و کریتوس تصمیم دارد خاکستر پیکر او را به بالاترین قله کوهستان منتقل کند.

در این صحنه از بازی، نمایی کلی از شخصیت کریتوس نمایان است که با تبر قرمز همیشگیش خود را آماده جنگ‌های پیش رو کرده، تا بتواند آرزوی خود برای رساندن خاکستر پیکر همسرش به قله کوه را تحقق بخشد. در همین نقطه سفر پدر و پسر آغاز شده و داستان بازی کلید می‌خورد.

موجودات افسانه‌ای مختلف در بازی

سازندگان بازی God of War در این نسخه نیمه خدای محبوب کریتوس را با الف‌ها، ترول‌ها، سربازان وحشی، و سایر موجودات اسطوره‌ای رو‌به‌رو کرده‌اند. این شخصیت اصلی در نسخه چهارم God of War قادر است حرکات بیشتری انجام دهد. مثلا با پرتاب تبر خود می‌تواند قابلیت‌های مختلف جنگی آن را به نمایش بگذارد و جمجمه دشمنانش را خرد کند. کریتوس می‌تواند نظیر یک بوکسور حرفه‌ای بجنگد و صحنه‌های مبارزه هیجان‌انگیزی را برای کاربران خلق کند. بنابراین گیمرها، نباید نسبت به لحظات جنگی این بازی نگرانی داشته باشند و می‌توانند بازی پر شوری را تجربه کنند.

به طور کل می‌توان گفت شخصیت‌های فرعی مختلفی در این نسخه از بازی God of War حضور دارند که با نقش‌های طولانی یا کوتاه در مسیر بازی تاثیر گذاشته و تغییرات مختلفی در ماجرای سفر و پیشبرد داستان این پدر و پسر ایجاد می‌کنند. برخی از این شخصیت‌ها به عنوان راهنما در طول مسیر بازی مواردی را به این دو مسافر گوشزد می‌کنند و بقیه آن‌ها در نقش دشمنان مختلف، سعی در نابودی کریتوس و آترئوس دارند که در جنگ‌های سنگین و مهیبی با آن‌ها رو‌به‌رو می‌شوند.

تغییرات مختلف بازی God of War

سازندگان بازی God of War در این نسخه تغییرات چشمگیری ایجاد کرده‌اند که واکنش‌های مختلفی از سوی منتقدان به همراه داشته است. گرچه در نهایت باید گفت همه سایت‌های معتبر بازی در جهان و همه منتقدان به کیفیت بی‌نظیر بازی، داستان هیجان‎انگیز و قابلیت‌های جذاب آن اعتراف کرده‎ و امتیاز بالایی به آن داده‌اند. این منتقدان با بررسی تغییرات نسخه جدید God of War، به موارد مختلفی اشاره کرده‌اند که مهم‌ترین آن‌ها را در ادامه بررسی خواهیم کرد

 

مشاهده مطلب:  داستان بازی ۴ God of War و تمام نکات منحصربفرد آن

منبع:  موبایلستان 



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
گارانتی آروند با همکاری متخصصان باتجربه و تجهیزات حرفه‌ای، اسپیکرهای JBL را به طور حرفه‌ای و تخصصی تعمیر می‌کند.

تعمیر اسپیکر JBL

 

اسپیکرها از کاربردی‌ترین دستگاه‌های دیجیتالی هستند که با فراهم آوردن امکان پخش موزیک در هر شرایطی، محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده‌اند. به همین دلیل تولید کنندگان زیادی همواره در پی طراحی و تولید اسپیکر هستند. یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان بلندگو و اسپیکر که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد، JBL است که انواع محصولات مربوط به صوت، اعم از اسپیکرهای حرفه‌ای و بزرگ، اسپیکرهای کوچک و بلوتوثی پورتابل، انواع هدفون، ساندبار و... را در کارنامه کاری و تولیدات خود دارد.

این برند آمریکایی اسپیکرهایی با کیفیت بسیار بالا طراحی کرده است که می‌توانند ساعت‌ها به پخش موزیک پرداخته و سال‌ها برای کاربر فعال باشند. اما حتی بهترین و باکیفیت‌ترین اسپیکرها نیز در صورت عدم استفاده صحیح یا عدم رعایت نکات مربوط به مراقبت و نگهداری بلنگو، آسیب دیده و مشکل پیدا خواهند کرد. اسپیکرهای جی بی ال نیز از این قانون مستثنی نیستند و در صورت استفاده نادرست، احتمال آسیب آن‌ها نیز وجود دارد. در ادامه بخشی از آسیب‌های مربوط به اسپیکرهای جی بی ال حرفه‌ای و اسپیکرهای JBL خانگی را بررسی خواهیم کرد. برای طرح سوال یا مشاوره درباره تعمیر اسپیکر JBL، با واحد فنی مجموعه آروند تماس بگیرید.

یکی از رایج‌ترین دلایل ایراد اسپیکرهای JBL و بسیاری دیگر از اسپیکرها و دستگاه‌های صوتی، عدم اتصال به محافظ برق است. این اشکال در همه انواع اسپیکر حرفه‌ای و خانگی وجود دارد. چرا که استفاده نکردن از محافظ برق، باعث می‌شود دستگاه مستقیما به برق وصل بوده و نوسانات برق روی آن اثر بگذارد. نوسانات برق باعث می‌شود اسپیکر تحت فشار بالا قرار گرفته و در نهایت دچار ایرادات و اشکالات شود. در چنین حالتی برای تعمیر اسپیکر JBL، کاربران باید به مراکز تعمیر تخصصی اسپیکر مراجعه کنند و نباید بدون داشتن اطلاعات فنی خودشان اقدام به تعمیر دستگاه بکنند.

از دیگر عوامل مشکل‌ساز که برای اسپیکرهای بزرگ و حرفه‌ای JBL پیش می‌آید، عدم هماهنگی بین آمپلی فایر و اسپیکر است. استفاده از آمپلی فایری که توان خروجی آن بسیار بیشتر از توان خروجی اسپیکر است، باعث می‌شود بلندگو با اتصال به اسپیکر بسوزد و آسیب جدی ببیند. به همین دلیل، مهم است که افراد پیش از اتصال اسپیکرها، توان خروجی اسپیکر و بلندگو را بررسی کنند. در صورت لطمه دیدن اسپیکرهای حرفه‌ای در اثر اتصال به آمپلی فایر، کاربران باید برای تعمیر اسپیکر جی بی ال خود، به سراغ متخصصان فنی و حرفه‌ای تعمیر اسپیکر بروند تا این افراد با دانش و تجربه کافی، اسپیکر را تعمیر کنند.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

همراه من نام اپلیکیشن بسیار کاربردی شرکت همراه اول برای خدمات رسانی هرچه بهتر به کاربران این اپراتور است که ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه‌ی کاربران، قادر است خدمات کابردی بسیاری را به آن ها ارائه کند. با موبایلستان همراه باشید تا در کنار معرفی این اپلیکیشن به بررسی ببیشتر این برنامه بپردازیم.

بررسی اپلیکیشن همراه من که یکی از اپلیکیشن‌های خدماتی در زمینه سرویس‌های مربوط به شرکت همراه‌ اول است توانسته بخوبی نیازهای کاربران این برنامه را برطرف کند. پیش‌تر کسانی که از سیم کارت‌های همراه اول استفاده می‌کردند مجبور بودند برای استفاده از خدماتی که شرکت همراه اول ارائه می‌کند، بصورت حضوری به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کنند اما اپراتور همراه اول که همیشه در خدمات رسانی و تامین آسایش کاربرانش پیشرو بوده، با طراحی و ارائه برنامه همراه من، بار دیگر نشان داد جلب رضایت کاربران و فراهم نمودن بستری امن و آسان برای خدمات رسانی در اولویت کار این شرکت قرار دارد. بررسی برنامه همراه من

موبایلستان با این اپلیکیشن توانایی ارائه اکثر خدمات مورد نیاز کاربران را داراست. خدماتی که بر اساس فزونی استفاده طبقه بندی شده‌اند مانند: مانند مشاهده قبض، پرداخت قبض، خرید و مشاهده بسته‌‌های اینترنتی و …

به محض نصب و شروع استفاده از این برنامه٬ همراه اول یک بسته اینترنتی هدیه با حجم ۱ گیگابایت را برای کاربر در نظر می‌گیرد. بعد از پشت سر نهادن مراحل اولیه و ایجاد اکانت که ساده و بدون پیچیدگی‌های خاصی است می‌توان از خدمات این برنامه استفاده کرد.

پرداخت صورتحساب

گرچه با حذف قبض های کاغذی گامی بزرگ در پیشرفت فناوری و پرداخت غیر حضوری صورت حساب‌ها برداشته شد اما حضور در کنار دستگاه‌ی خودپرداز و یا استفاده از اپلیکیشن‌های بانکی هنوز هم برای بسیاری از مردم مشکل است. بررسی برنامه همراه من  اپلیکیشن همراه من با به نمایش گذاشتن اطلاعات کامل قبوض میان‌دوره و پایان‌دوره، گزینه هایی برای پرداخت سریع و آسان آن را نیز فراهم نموده که سهولت استفاده از آن بسیار بیشتر از سایر برنامه های بانکی است. همچنین کاربرانی که به دلیل بدهی سیم‌کارتشان قطع یا یک‌طرفه شده نیز می‌توانند در مدت‌ زمانی اندک ارتباط خود با شبکه را مجددا برقرار کنند. یکی دیگر از قسمت های جالبی که در این بخش از برنامه‌ی همراه من طراحی شده است، مدیریت هزینه‌ها برای کنترل و کاهش آن هاست.

حالا که حرف از صورت حساب و پرداخت قبوض است، بهتر است یکی دیگر از قابلیت‌های مالی برنامه همراه من را نیز معرفی کنیم:

تقسیط بدهی

قابلیت تقسیط بدهی که مختص سیم کارت‌های دائمی همراه اول است، در بررسی برنامه همراه من یک‌بار در سال انجام می‌گیرد. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند بدهی خود را در دو قسط پرداخت کرده و بدون آن‌که نیاز به تسویه کامل باشد، از سیم‌کارت خود استفاده کنند.

 مشاهده مطلب: بررسی برنامه همراه من

منبع: موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

سیستم عامل اندروید دارای قابلیت‌های مختلفی است که می‌توانند برای کاربران این سیستم عامل بسیار کاربردی باشند. در این مقاله از موبایلستان قصد داریم تا با ۷ مورد از آن‌ها آشنا شویم. همراه ما باشید.

سیستم عامل اندروید قابلیت‌های مختلفی را ارائه می‌کند که احتمالا از آن‌ها خبر ندارید و البته بهتر است که از تمام این قابلیت‌ها استفاده کنید. از جمله این قابلیت‌های ناآشنا می‌توان به رام‌های سفارشی، لانچر‌های ویژه، نور نوتیفیکیشن‌ها، دستورات حرکتی، پک‌های آیکون و بسیاری از موارد این چنینی اشاره کرد. دانلود رایگان نرم افزار اندروید در این مقاله به بررسی ۷ موردی می‌پردازیم که بهتر است کاربران اندروید از آن‌ها استفاده کنند. ترفندهای اندروید 8 را یاد بگیرید.

مطالب مرتبط:

۱- اولویت‌بندی نوتیفیکیشن‌ها

در نسخه ۸.۰ از سیستم عامل اندروید با نام Oreo بخش مدیریت نوتیفیکیشن‌ها تا حد زیادی ارتقا یافته است. کاربران در این نسخه می‌توانند وارد بخش نوتیفیکیشن اپلیکیشن‌ها شده و تنظیمات زیادی را بر اساس هر اپلیکیشن اعمال کنند. این قابلیت باعث می‌شود که کاربران بر اساس نیاز‌هایشان، نوتیفکیشن گوشی را تنظیم کرده و به اپلیکیشن یا سرویسی، اولولیت بیشتری را ارائه کنند. این موضوع مخصوصا برای افرادی که اپلیکیشن‌های زیادی روی تلفن هوشمندشان نصب می‌کنند بسیار کاربردی خواهد بود. برای انجام این کار باید به شکل زیر اقدام کنید:دانلود رایگان نرم افزار اندروید

  • در منو گوشی، اپلیکیشنی را که می‌خواهید تنظیمات نوتیفیکیشن آن‌ها را تغییر دهید، انتخاب کرده و انگشتتان را روی آن نگهدارید تا منو مربوطه نمایش داده شود.
  • حال از طریق منوی مربوطه، وارد بخش نوتیفکیشن (Notification) شوید. در این بخش می‌توانید تنظیمات مورد نظرتان را اعمال کنید.

۲- بهبود عملکرد وای‌فای

آیا می‌دانستید که مرورگر کروم قابلیتی دارد که از طریق آن می‌توانید در زمان و هزینه‌های مربوط به اینترنت صرفه جویی کنید؟ با استفاده از این قابلیت که بسیاری از افراد از آن اطلاعی ندارند، می‌توانید میزان مصرف اینترنت‌تان را تا ۳۰ درصد کاهش دهید.

مرورگر کروم را اجرا کرده و وارد بخش تنظیمات (Settings) شوید. در این قسمت گزینه ذخیره داده یا همان Data Saver را فعال کنید. با انجام این کار، مرورگر کروم دانلود رایگان نرم افزار اندروید پیش از این که صفحات وب را نمایش دهد، ترفندهای اندروید 8 آن‌ها را فشرده می‌کند و همین کار باعث کاهش مصرف داده توسط دستگاه می‌شود.

مطالب مرتبط:

 دانلود رایگان نرم افزار اندروید

در زمینه اینترنت و ترفندهای اندروید 8 در دستگاه‌های اندرویدی، قابلیت جذاب دیگری نیز وجود دارد که از طریق آن می‌توانید اتصال وای‌فای را در زمان خاموش بودن صفحه گوشی همچنان حفظ کنید. با وجود اینکه انجام این کار باعث می‌شود تا دستگاه شما نتواند در زمان‌های خاموش بودن نمایشگر محتوا را دانلود کند، ترفندهای اندروید 8 اما مصرف باتری دستگاه کاهش خواهد یافت. عدم نیاز به وصل شدن به وای‌فای در هر زمان روشن کردن نمایشگر دلیلی است که باعث می‌شود مصرف باتری دستگاه کاهش یابد. برای فعال کردن این قابلیت باید به شکل زیر اقدام کنید. دانلود رایگان نرم افزار اندروید

  • وارد بخش تنظیمات گوشی شوید و سپس به سراغ گزینه وای‌فای (Wi-Fi) و پیشرفته (Advanced) بروید.
  • در این قسمت گزینه Keep Wi-Fi on during sleep را لمس کنید و گزینه همیشه (Always) را انتخاب نمایید.
 


:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مجموعه گارانتی و تعمیر تخصصی دستگاه‌های حرفه‌ای صوتی و تصویری آروند فراز مهرگان، یکی از مراکز اصلی تعمیر دستگاه‌های حوزه موسیقی و صدا محسوب می‌شود که با گرد هم آوردن جمعی از مهندسان فنی با تجربه و متخصصان حوزه سخت افزار، به کارگیری امکانات و دستگاه‌های حرفه‌ای ویژه تعمیرات و داشتن دانش کافی در این زمینه توانایی و تخصص گارانتی یا تعمیر دستگاه‌ها و تجهیزات استودیویی را دارد. این مرکز برای تععمیر میکسر ، تعمیر اسپیکر، تعمیر باند پسیو ، تعمیر باند اکتیو ، تعمیر میکروفون و تعمیر آمپلی فایر یا تعمیر رکوردر مهارت و تسلط کافی داشته و با 10 سال تجربه در این زمینه، اعتماد کاربران و مشتریان زیادی را جلب کرده است.

البته این مجموعه نه تنها در تعمیر تجهیزت استودیویی، بلکه در تعمیر سایر دستگاه‌های صوتی نظیر تعمیر اسپیکر بلوتوثی ، تعمیر اسپیکر شارژی ، تعمیر اسپیکر JBL و... نیز توانمند بوده و کاربران می‌‌توانند برای دستگاه‌های صوتی خانگی نیز به آروند مراجعه کنند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های آروند فراز مهرگان در تعمیر دستگاه‌های صوتی حرفه‌ای، استفاده از قطعات یدکی اصل است. بنابراین کاربران می‌توانند نسبت به حفظ کیفیت دستگاه‌های خود پس از تعمیر و تعویض قطعه نیز اطمینان خاطر داشته باشند. گارانتی آروند با استفاده از قطعات و لوازم باکیفیت و اورجینال، همه دستگاه‌ها را با کیفیت بالا تعمیر خواهد کرد و تغییری در کیفیت آن‌ها ایجاد نمی‌کند.

مجموعه گارانتی و تعمیر تخصصی دستگاه‌های حرفه‌ای صوتی و تصویری آروند فراز مهرگان، یکی از مراکز اصلی تعمیر دستگاه‌های حوزه موسیقی و صدا محسوب می‌شود که با گرد هم آوردن جمعی از مهندسان فنی با تجربه و متخصصان حوزه سخت افزار، به کارگیری امکانات و دستگاه‌های حرفه‌ای ویژه تعمیرات و داشتن دانش کافی در این زمینه توانایی و تخصص گارانتی یا تعمیر دستگاه‌ها و تجهیزات استودیویی را دارد. این مرکز برای تععمیر میکسر ، تعمیر اسپیکر، تعمیر باند پسیو ، تعمیر باند اکتیو ، تعمیر میکروفون و تعمیر آمپلی فایر یا تعمیر رکوردر مهارت و تسلط کافی داشته و با 10 سال تجربه در این زمینه، اعتماد کاربران و مشتریان زیادی را جلب کرده است.

از طرفی تجهیزات استودیو دستگاه‌های گران‌قیمتی هستند که کنار ارائه قابلیت‌های متنوع، شرایط نگهداری حساسی دارند. چرا که این تجهیزات اغلب در برابر رطوبت، ضربه، فشار و از همه مهم‌تر نوسانات برق و آسیب‌های الکترونیکی شدیدا آسیب پذیر هستند.

اما در موارد بسیاری کاربران این دستگاه‌ها به دلیل عدم دانش و آگاهی کافی درباره این ابزار موسیقی، نسبت به شرایط نگهداری و استفاده از تجهیزات استودیویی توجه کافی نداشته و بیش از پیش آن‌ها را در معرض آسیب قرار می‌دهند.

به این ترتیب شرایط محیطی نامطلوب، کاربری ناشیانه، عدم توجه به موارد ایمنی مربوط به برق دستگاه و... دست در دست هم داده و بستر مناسبی برای آسیب تجهیزات استودیویی فراهم می‌کنند. در نتیجه احتمال خرابی و ایراد در این تجهیزات بالا خواهد رفت.

یکی از دغدغه کاربران دستگاه‌های استودیویی، شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش این تجهیزات است. چرا که با توجه به شرایط کنونی ایران و عدم وجود نمایندگی رسمی این دستگاه‌ها در کشور ما، احتمال تعمیر استاندارد و دقیق تجهیزات استودیویی یا دستگاه‌های حرفه‌ای موسیقی بسیار کم خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

سیستم عامل اندروید دارای قابلیت‌های مختلفی است که می‌توانند برای کاربران این سیستم عامل بسیار کاربردی باشند. در این مقاله از موبایلستان قصد داریم تا با ۷ مورد از آن‌ها آشنا شویم. همراه ما باشید.

سیستم عامل اندروید قابلیت‌های مختلفی را ارائه می‌کند که احتمالا از آن‌ها خبر ندارید و البته بهتر است که از تمام این قابلیت‌ها استفاده کنید. از جمله این قابلیت‌های ناآشنا می‌توان به رام‌های سفارشی، لانچر‌های ویژه، نور نوتیفیکیشن‌ها، دستورات حرکتی، پک‌های آیکون و بسیاری از موارد این چنینی اشاره کرد. دانلود رایگان نرم افزار اندروید در این مقاله به بررسی ۷ موردی می‌پردازیم که بهتر است کاربران اندروید از آن‌ها استفاده کنند. ترفندهای اندروید 8 را یاد بگیرید.

مطالب مرتبط:

۱- اولویت‌بندی نوتیفیکیشن‌ها

در نسخه ۸.۰ از سیستم عامل اندروید با نام Oreo بخش مدیریت نوتیفیکیشن‌ها تا حد زیادی ارتقا یافته است. کاربران در این نسخه می‌توانند وارد بخش نوتیفیکیشن اپلیکیشن‌ها شده و تنظیمات زیادی را بر اساس هر اپلیکیشن اعمال کنند. این قابلیت باعث می‌شود که کاربران بر اساس نیاز‌هایشان، نوتیفکیشن گوشی را تنظیم کرده و به اپلیکیشن یا سرویسی، اولولیت بیشتری را ارائه کنند. این موضوع مخصوصا برای افرادی که اپلیکیشن‌های زیادی روی تلفن هوشمندشان نصب می‌کنند بسیار کاربردی خواهد بود. برای انجام این کار باید به شکل زیر اقدام کنید:دانلود رایگان نرم افزار اندروید

  • در منو گوشی، اپلیکیشنی را که می‌خواهید تنظیمات نوتیفیکیشن آن‌ها را تغییر دهید، انتخاب کرده و انگشتتان را روی آن نگهدارید تا منو مربوطه نمایش داده شود.
  • حال از طریق منوی مربوطه، وارد بخش نوتیفکیشن (Notification) شوید. در این بخش می‌توانید تنظیمات مورد نظرتان را اعمال کنید.

۲- بهبود عملکرد وای‌فای

آیا می‌دانستید که مرورگر کروم قابلیتی دارد که از طریق آن می‌توانید در زمان و هزینه‌های مربوط به اینترنت صرفه جویی کنید؟ با استفاده از این قابلیت که بسیاری از افراد از آن اطلاعی ندارند، می‌توانید میزان مصرف اینترنت‌تان را تا ۳۰ درصد کاهش دهید.

مرورگر کروم را اجرا کرده و وارد بخش تنظیمات (Settings) شوید. در این قسمت گزینه ذخیره داده یا همان Data Saver را فعال کنید. با انجام این کار، مرورگر کروم دانلود رایگان نرم افزار اندروید پیش از این که صفحات وب را نمایش دهد، ترفندهای اندروید 8 آن‌ها را فشرده می‌کند و همین کار باعث کاهش مصرف داده توسط دستگاه می‌شود.

مطالب مرتبط:

 دانلود رایگان نرم افزار اندروید

در زمینه اینترنت و ترفندهای اندروید 8 در دستگاه‌های اندرویدی، قابلیت جذاب دیگری نیز وجود دارد که از طریق آن می‌توانید اتصال وای‌فای را در زمان خاموش بودن صفحه گوشی همچنان حفظ کنید. با وجود اینکه انجام این کار باعث می‌شود تا دستگاه شما نتواند در زمان‌های خاموش بودن نمایشگر محتوا را دانلود کند، ترفندهای اندروید 8 اما مصرف باتری دستگاه کاهش خواهد یافت. عدم نیاز به وصل شدن به وای‌فای در هر زمان روشن کردن نمایشگر دلیلی است که باعث می‌شود مصرف باتری دستگاه کاهش یابد. برای فعال کردن این قابلیت باید به شکل زیر اقدام کنید. دانلود رایگان نرم افزار اندروید

  • وارد بخش تنظیمات گوشی شوید و سپس به سراغ گزینه وای‌فای (Wi-Fi) و پیشرفته (Advanced) بروید.
  • در این قسمت گزینه Keep Wi-Fi on during sleep را لمس کنید و گزینه همیشه (Always) را انتخاب نمایید.
 


:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مک‌بوک و آیپد‌ها یکی از ابزار‌های محبوب کاربران شناخته می‌شوند که آمار فروش آن‌ها نیز قابل تحسین است. حال در این مقاله از موبایلستان قصد داریم نگاه کاملی به این محصولات بیاندازیم و بهترین گزینه برای خرید را بر اساس نیاز‌های خود انتخاب کنیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

تبلت و لپ‌تاپ‌های اپل محصولاتی بسیار کاربردی هستند. اما اینکه کدام یک از آن‌ها می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای شما باشد موضوعی است بررسی تخصصی موبایل که باید از دیدگاه‌های مختلف مورد بررسی قرار گیرد. در این مقاله مقایسه‌ای کامل بین مک‌بوک، مک‌بوک پرو، آیپد و آیپد پرو انجام خواهیم داد.

چند سالی است تفاوت آیپد و مک بوک که رقابت سنگینی بین لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها به وجود آماده است. هر کدام از این دستگاه‌ها مزایا و معایب خود را دارند. در این بین محصولات اپل نیز همیشه با جنجال زیادی همراه هستند. رقابت آیپد و مک‌بوک موضوعی است که می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. اما اگر صادق باشیم، هر دو دستگاه دارای مزیت‌های مختلفی هستند که می‌توانند از پس انجام وظایف سنگین برآیند.

مطالب مرتبط:

بررسی تخصصی موبایل انتخاب بهترین گزینه از بین آیپد و مک‌بوک موضوعی است که بستگی زیادی به نیاز‌های کاربران دارد. بدون شک آیپد و آیپد پرو دستگاه‌هایی شگفت انگیز برای هنرمندان هستند. تفاوت آیپد و مک بوک آن‌ها می‌توانند با استفاده از این دستگاه‌ها از طریق شبکه سلولی به اینترنت متصل شوند و همچنین حمل و نقل آیپد نیز بسیار آسان است. در سمت دیگر ماجرا، مک‌بوک و مک‌بوک پرو قرار گرفته‌اند که از باتری و سخت افزاری قدرتمند بهره می‌برند و به دلیل داشتن کیبورد می‌توانند گزینه خوبی برای کاربران باشند. از هر دو رقیب این جدال می‌توان در هواپیما، کافی‌شاپ، کلاس درس، جلسه و حتی خانه به راحتی استفاده کرد. اما کدام یک انتخاب بهتری برای شما است؟ همراه ما باشید. فرق آیپد و مک بوک

مشخصات

با وجود اینکه آیپد و مک‌بوک دستگاه‌های متفاوتی با یکدیگر هستند، مقایسه این دو نوع محصول از نظر مشخصات شاید چندان منطقی نباشد. اما انجام این کار حداقل باعث می‌شود که از نقاط ضعف و قوت آن‌ها مطلع شویم. در زیر می‌‌توانید مشخصات فنی آیپد، آیپد پرو، مک‌بوک و مک‌بوک پرو را مشاهده کنید.بررسی تخصصی موبایل

قیمت

آیپد و آپید پرو

ساده‌ترین نسخه از آیپد قیمتی ۳۲۹ دلاری دارد. البته باید توجه داشت که این نسخه از آیپد از حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره می‌برد که چندان کاربردی نیست. اغلب کاربران به سراغ نسخه ۱۲۸ گیگابایتی از این تبلت می‌روند که با خرید لوازم جانبی نظیر اپل Pencil و کیبورد بلوتوثی، باید مبلغی نزدیک به ۶۰۰ دلار را پرداخت کنند. تفاوت آیپد و مک بوک البته نسخه‌ای از این محصول که امکان اتصال به شبکه سلولی را داشته باشد هزینه بیشتری را نیز برایتان فاکتور خواهد کرد.

تفاوت آیپد و مک بوک نسخه پرو از آیپد نیز بدون در نظر گرفتن لوازم جانبی نظیر کیبورد هوشمند ۱۲۹ دلاری و اپل Pencil با قیمت ۹۹ دلار در محدوده قیمتی ۶۴۹ تا ۱۲۲۹ دلار بر اساس نسخه‌های مختلف عرضه می‌شود.

مک‌بوک و مک‌بوک پرو هر دو در ساده‌ترین نسخه، ۱۲۹۹ دلار قیمت دارند اما نسخه‌های پیشرفته‌تر این دو لپ‌تاپ تا ۴۱۹۹ دلار نیز قیمت خورده‌اند. گفتنی است پد لمسی و کیبورد از مواردی هستند که به صورت پیش‌فرض روی لپ‌تاپ‌های مک‌بوک نصب شده‌اند و نیازی به خرید آن‌ها به صورت مجزا وجود ندارد.

نتیجه‌گیری در خصوص قیمت

اگر موضوع قیمت برای شما مسئله مهم‌تری نسبت به مشخصات سخت افزاری و موارد دیگر است، در این صورت نسخه ۹.۷ اینچی آیپد می‌تواند گزینه‌ای مقرون به صرفه برای شما باشد. حتی اگر برخی لوازم جانبی را نیز برای این تبلت خریداری کنید،‌ در این صورت نهایتا فاکتوری ۶۰۰ دلاری را پرداخت خواهید کرد. اما این در حالی است که ارزان‌ترین نسخه از مک‌بوک با قیمت ۱۲۹۹ دلار به فروش می‌رسد. بررسی تخصصی موبایل

 

مشاهده مطلب: مقایسه کامل آیپد و آیپد پرو با مک‌بوک و مک‌بوک پرو 

منبع: موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

همراه من نام اپلیکیشن بسیار کاربردی شرکت همراه اول برای خدمات رسانی هرچه بهتر به کاربران این اپراتور است که ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه‌ی کاربران، قادر است خدمات کابردی بسیاری را به آن ها ارائه کند. با موبایلستان همراه باشید تا در کنار معرفی این اپلیکیشن به بررسی ببیشتر این برنامه بپردازیم.

بررسی اپلیکیشن همراه من که یکی از اپلیکیشن‌های خدماتی در زمینه سرویس‌های مربوط به شرکت همراه‌ اول است توانسته بخوبی نیازهای کاربران این برنامه را برطرف کند. پیش‌تر کسانی که از سیم کارت‌های همراه اول استفاده می‌کردند مجبور بودند برای استفاده از خدماتی که شرکت همراه اول ارائه می‌کند، بصورت حضوری به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کنند اما اپراتور همراه اول که همیشه در خدمات رسانی و تامین آسایش کاربرانش پیشرو بوده، با طراحی و ارائه برنامه همراه من، بار دیگر نشان داد جلب رضایت کاربران و فراهم نمودن بستری امن و آسان برای خدمات رسانی در اولویت کار این شرکت قرار دارد. بررسی برنامه همراه من

موبایلستان با این اپلیکیشن توانایی ارائه اکثر خدمات مورد نیاز کاربران را داراست. خدماتی که بر اساس فزونی استفاده طبقه بندی شده‌اند مانند: مانند مشاهده قبض، پرداخت قبض، خرید و مشاهده بسته‌‌های اینترنتی و …

به محض نصب و شروع استفاده از این برنامه٬ همراه اول یک بسته اینترنتی هدیه با حجم ۱ گیگابایت را برای کاربر در نظر می‌گیرد. بعد از پشت سر نهادن مراحل اولیه و ایجاد اکانت که ساده و بدون پیچیدگی‌های خاصی است می‌توان از خدمات این برنامه استفاده کرد.

پرداخت صورتحساب

گرچه با حذف قبض های کاغذی گامی بزرگ در پیشرفت فناوری و پرداخت غیر حضوری صورت حساب‌ها برداشته شد اما حضور در کنار دستگاه‌ی خودپرداز و یا استفاده از اپلیکیشن‌های بانکی هنوز هم برای بسیاری از مردم مشکل است. بررسی برنامه همراه من  اپلیکیشن همراه من با به نمایش گذاشتن اطلاعات کامل قبوض میان‌دوره و پایان‌دوره، گزینه هایی برای پرداخت سریع و آسان آن را نیز فراهم نموده که سهولت استفاده از آن بسیار بیشتر از سایر برنامه های بانکی است. همچنین کاربرانی که به دلیل بدهی سیم‌کارتشان قطع یا یک‌طرفه شده نیز می‌توانند در مدت‌ زمانی اندک ارتباط خود با شبکه را مجددا برقرار کنند. یکی دیگر از قسمت های جالبی که در این بخش از برنامه‌ی همراه من طراحی شده است، مدیریت هزینه‌ها برای کنترل و کاهش آن هاست.

حالا که حرف از صورت حساب و پرداخت قبوض است، بهتر است یکی دیگر از قابلیت‌های مالی برنامه همراه من را نیز معرفی کنیم:

تقسیط بدهی

قابلیت تقسیط بدهی که مختص سیم کارت‌های دائمی همراه اول است، در بررسی برنامه همراه من یک‌بار در سال انجام می‌گیرد. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند بدهی خود را در دو قسط پرداخت کرده و بدون آن‌که نیاز به تسویه کامل باشد، از سیم‌کارت خود استفاده کنند.

 مشاهده مطلب: بررسی برنامه همراه من

منبع: موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

God of War یکی از بازی‌های معروف و محبوب دنیای گیمینگ محسوب می‌شود که تاکنون در سه نسخه مختلف طراحی و عرضه شده است. این بازی طرفداران زیادی دارد که برای اجرای ورژن جدید آن صبورانه منتظر بوده‌اند. کمتر از چهار روز از عرضه بازی God of War گذشته است و کنار همه واکنش‌هایی که کاربران نسبت به این بازی از خود نشان داده‌اند، شاهد نقد و بررسی‌های تخصصی این بازی از سوی منتقدان حرفه‌ای بوده‌ایم که کاملا منصفانه به موارد متعددی اشاره کرده‌اند.

موبایلستان  دنیای فناوری و تکنولوژی فقط باعث راحتی بیشتر زندگی کاربران نشده‌ است. بلکه بخشی از آن بازی‌های کامپیوتری یا بازی‌های کنسول‌های بازی هستند که دری به دنیایی هیجان‌انگیز برای عاشقان گیم باز کرده است. این حوزه از تکنولوژی، با خلق بازی‌های مختلف و فراهم آوردن امکان تجربه هیجانات جدید برای کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرده است. سازندگان بازی‌ها نیز در این زمینه کم نگذاشته‌اند و با طراحی و عرضه بازی‌های مختلف کاربران حرفه‌ای و گیمرها را خشنود کرده‌اند.

در این حالت گمانه‌زنی‌های متعددی درباره این بازی، شخصیت‌های اصلی آن و محیطی که بازی در آن جریان خواهد داشت، به گوش می‌رسد. عکس‌های منتشر شده از این بازی خبر از گرافیک بسیار بالا و محیط‌های هیجان‌انگیز جدیدی می‌دهد که کاربران می‌توانند در طول مراحل مختلف بازی آن‌ها را تجربه کنند. استودیو سازنده بازی با خلق محیطی جذاب و حرفه‌ای، کاربران را به دنیایی واقعی می‌برد که در آن کریتوس و پسرش آترئوس آماده هستند تا سفری جدید و پرخطر در مکان‌های ناشناخته و پر رمز و رازی را تجربه کنند.

بازی God of War برخلاف نسخه‎های پیشین که در یونان باستان جریان داشت، این بار در سرزمین‌های دیگری و در پیرامون افسانه‌های نورس به وقوع می‌پیوندد .موبایلستان  در این نسخه، آترئوس پسر کریتوس او را همراهی خواهد کرد. البته باید گفت آترئوس فقط به عنوان همراه و همسفر کنار پدرش حضور ندارد. بلکه در طی مراحل مختلف بازی با کمان خود او را همراهی و حمایت می‌کند. همچنین پسر کریتوس، نسبت به درک و فهم زبان نورس از پدر خود توانایی بیشتری داشته و در حل مسائل و معماهای پیش رو نقش مهمی ایفا خواهد کرد. در واقع می‌توان گفت این نسخه از بازی God of War با معرفی و حضور پسر کریتوس هیجان و حس و حال جدیدتری پیدا کرده است. ارتباط برقرار کردن کاربران بازی با آترئوس به سادگی انجام می‌پذیرد. چرا که این شخصیت نظیر پدرش، موجودی راسخ، سرسخت و جنگجویی قابل تحسین است که به خوبی هنرهای رزمی خود را در صحنه‌های مبارزه به نمایش می‌گذارد.

شروع بازی God of War

در ابتدای بازی کاربران با تصویری از شخصیت اصلی این بازی، کریتوس و پسرش آترئوس روبه‌رو می‌شوند که وسط یک دریاچه مه گرفته در قایقی نشسته‌اند و به سخنان موجود هولناکی که وسط دریاچه زندگی می‌کند، درباره خدایان نورس گوش می‌دهند. او به نقل شایعات مختلف درباره خدایان نورس برای این پدر و پسر مشغول است. کریتوس و آترئوس نیز جز برای چند سوال گاه و بی‌گاه که به درک بهتر حرف‌های او کمک می‌کند سخنان او را قطع نمی‌کنند. این سر عظیم‌الجثه، با کمی چاشنی حیله‌گری، شایعات مختلف را به گوش کریتوس و آترئوس می‌رساند. حالا این دو شخصیت می‌دانند مسیری سخت، طاقت‌فرسا و پر خطر را پیش رو دارند.

God of War

کریتوس، در این نسخه از بازی نقش یک پدر را به خوبی ایفا می‌کند. او ظاهر پخته‌تری دارد و به وضوح نسبت به پسرش محتاطانه‌تر عمل می‌کند.  موبایلستان  گرچه در این نسخه از بازی هم کریتوس جنگجویی حرفه‌ای و خشن خواهد بود، اما نسبت به پیش آرام‌تر شده و کاملا در نقش یک پدر جا افتاده است. همسر دوم او یعنی مادر آترئوس به تازگی مرده است و کریتوس تصمیم دارد خاکستر پیکر او را به بالاترین قله کوهستان منتقل کند.

در این صحنه از بازی، نمایی کلی از شخصیت کریتوس نمایان است که با تبر قرمز همیشگیش خود را آماده جنگ‌های پیش رو کرده، تا بتواند آرزوی خود برای رساندن خاکستر پیکر همسرش به قله کوه را تحقق بخشد. در همین نقطه سفر پدر و پسر آغاز شده و داستان بازی کلید می‌خورد.

موجودات افسانه‌ای مختلف در بازی

سازندگان بازی God of War در این نسخه نیمه خدای محبوب کریتوس را با الف‌ها، ترول‌ها، سربازان وحشی، و سایر موجودات اسطوره‌ای رو‌به‌رو کرده‌اند. این شخصیت اصلی در نسخه چهارم God of War قادر است حرکات بیشتری انجام دهد. مثلا با پرتاب تبر خود می‌تواند قابلیت‌های مختلف جنگی آن را به نمایش بگذارد و جمجمه دشمنانش را خرد کند. کریتوس می‌تواند نظیر یک بوکسور حرفه‌ای بجنگد و صحنه‌های مبارزه هیجان‌انگیزی را برای کاربران خلق کند. بنابراین گیمرها، نباید نسبت به لحظات جنگی این بازی نگرانی داشته باشند و می‌توانند بازی پر شوری را تجربه کنند.

به طور کل می‌توان گفت شخصیت‌های فرعی مختلفی در این نسخه از بازی God of War حضور دارند که با نقش‌های طولانی یا کوتاه در مسیر بازی تاثیر گذاشته و تغییرات مختلفی در ماجرای سفر و پیشبرد داستان این پدر و پسر ایجاد می‌کنند. برخی از این شخصیت‌ها به عنوان راهنما در طول مسیر بازی مواردی را به این دو مسافر گوشزد می‌کنند و بقیه آن‌ها در نقش دشمنان مختلف، سعی در نابودی کریتوس و آترئوس دارند که در جنگ‌های سنگین و مهیبی با آن‌ها رو‌به‌رو می‌شوند.

تغییرات مختلف بازی God of War

سازندگان بازی God of War در این نسخه تغییرات چشمگیری ایجاد کرده‌اند که واکنش‌های مختلفی از سوی منتقدان به همراه داشته است. گرچه در نهایت باید گفت همه سایت‌های معتبر بازی در جهان و همه منتقدان به کیفیت بی‌نظیر بازی، داستان هیجان‎انگیز و قابلیت‌های جذاب آن اعتراف کرده‎ و امتیاز بالایی به آن داده‌اند. این منتقدان با بررسی تغییرات نسخه جدید God of War، به موارد مختلفی اشاره کرده‌اند که مهم‌ترین آن‌ها را در ادامه بررسی خواهیم کرد

 

مشاهده مطلب:  داستان بازی ۴ God of War و تمام نکات منحصربفرد آن

منبع:  موبایلستان 



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 

جی بی ال یک برند آمریکایی است که با طراحی، تولید و توزیع جهانی اسپیکر های باکیفیت با کاربری‌های مختلف، توانسته است به شهرت و محبوبیت بالایی دست پیدا کند. بی‌شک هیچ چیز بیشتر از تجربه کاربری رضایت بخش، تایید کیفیت محصولات و خدمات یک کمپانی نخواهد بود.

جی بی ال اسپیکرهای مختلفی برای کاربری‌های گوناگون طراحی کرده است. بنابراین کاربران زیادی از نوجوانان عاشق موسیقی گرفته تا کاربران حرفه‌ای که در حوزه موسیقی فعالیت می‌کنند، از مشتریان و طرفداران JBL هستند. اما اسپیکرهای جی بی ال هم با همه توانمندی، دوام، کارایی و کیفیت خود ممکن است در اثر سهل انگاری و استفاده نادرست کاربران دچار آسیب و صدمات جدی شوند.

یکی از ایرادات رایج اسپیکرهای حرفه‌ای جی بی ال  نظیر مدل‌های PRX، JRX، SRX و EON سوختگی اسپیکر است. با توجه به نوع کاربری این اسپیکرها، اغلب کاربران این اسپیکرها را به آمپلی فایر متصل می‌کنند تا صدای خروجی مطلوبی از اسپیکر دیافت کنند. اما استفاده از آمپلی فایر برای هر بلندگو و اسپیکری نیازمند رعایت قوانین و قواعد خاصی است. در اثر عدم رعایت این قوانین، طبیعتا اسپیکر آسیب خواهد بود.

کاربران باید برای استفاده از این اسپیکرها، توان خروجی آن‌ها را در نظر بگیرند. سپس متناسب با توان خروجی بلندگوی جی بی ال، باید آمپلی فایر مناسبی برای آن تهیه کنند. برای مثال د صورتی که توان خروجی اسپیکر حدود 250 باشد، یک جفت اسپیکر 250 واتی را باید به آمپلی فایری با توان 500 وات متصل کرد. عدم رعایت این نکته و بالاتر بودن توان آمپلی فایر از اسپیکرها، باعث سوختگی اسپیکرهایJBL می‌شود. در صورت چنین آسیبی، کاربران باید برای تعمیر اسپیکر JBL به مراکز تخصصی تعمیر سیستم‌های صوتی و تصویری مراجعه کنند.

برخی دیگر از انواع اسپیکرهای جی بی ال، مدل‌های اسپیکرهای پورتابل، بلوتوثی و قابل حمل هستند. اسن بلندگوها نیز به دلیل نوع کاربری خود همواره در معرض خطرات مختلف نظیر افتادن، سقوط، ضربه و فشار هستند. برخی از انواع اسپیکرهای JBL نیز در برابر آب مقاومت ندارند. اسپیکرهای بلوتوثی و پورتابل، عموما در اثر سهل انگاری کاربر آسیب خواهند دید. مثلا از دست کاربر می‌افتند، ضربه می‌خورند یا در مجاورت آب و رطوبت قرار می‌گیرند. در صورتی که این اسپیکرها آسیب ببینند، تعمیر آن‌ها به دست کاربران عادی غیر ممکن بوده و برای تعمیر اسپیکر جی بی ال باید به متخصصان فنی تعمیر دستگاه‌های صوتی مراجعه کرد.

یکی از بهترین و تخصصی‌ترین مراکز تعمیر دستگاه‌های صوتی و تصویر مرکز تعمیرات و گارانتی آروند است. این مجموعه با همکاری جمعی از متخصصان داخل و خارج از کشور در حوزه تعمیر تخصصی دستگاه‌های جی بی ال فعال است. آروند با تامین قطعات یدکی اورجینال و با همکاری متخصصان و مهندسان فنی انواع دستگاه‌های جی بی ال، اسپیکرهای حرفه‌ای ، بلوتوثی، پورتابل، ساندبار و... را تعمیر می‌کند. 

 

 

منبع: سایت آروند فراز مهرگان



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

شرکت بازی های رایانه‌ای اپیک گیمز قصد دارد تورنمنت بزرگی برای بازی فورت نایت برگزار کند که مجموع جوایز آن ۱۰۰ میلیون دلار است. البته تنها یک تورنمنت برای فورت نایت در نظر گرفته نشده است. بلکه در طول سال ۲۰۱۸ چند تورنمنت برای این بازی برگزار می شود که فصل اول آن به احتمال زیاد با بزرگترین رویداد سال صنعت بازی یعنی E۳ مصادف خواهد بود. اولین تورنمت این بازی Fortnite Party Royale نام دارد و مسلما با استقبال بینظیر گیمرها در سراسر دنیا مواجه خواهد شد. اگر فکر می‌کنید در این بازی حرفه‌ای هستید و قصد شرکت در Fortnite Party Royale را دارید٬ پیشنهاد می‌کنیم از تمرین کردن دست برندارید زیرا روزانه بیش از ۴ میلیون نفر در سرار دنیا بطور آنلاین و همزمان این بازی را انجام می دهند که تعداد حرفه‌ای‌های این بازی هم قابل توجه است. بد نیست اشاره ای هم به جذب برترین بازکینان فورت نایت بتل رویال توسط دانشگاه‌های مختلف داشته باشیم. دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه میدوسترن برای تکمیل تیم ورزشی خود در زمینه مسابقات esports یا همان ورزش های الکترونیکی٬ بازیکنان حرفه‌ای بتل رویال را جذب و بورسیه می‌کند. برای اولین بار دانشگاه اشلند در اوهایو اقدام به جذب دانشجو در این زمینه کرده است و حالا دانشگاه میدوسترن پاییز امسال طی یک مسابقه٬ بازیکنان برتر را شناسایی و ۴۰۰۰ دلار بورسیه می‌کند. بنابراین این بازی را دست کم نگیرید و اگر واقعا در این بازی حرفه‌ای هستید٬ از استعداد خود استفاده کنید.

موبایلستان 

اما اگر در این بازی چندان هم حرفه ای نیستید٬ می‌توانید با کمک نکات زیر شانس خود را برای برنده شدن در این بازی افزایش دهید:

نکته اول٬ تعیین نقطه‌ی فرود

فورت نایت

هنگامی که در حال فرود هستید٬ منطقه‌ای امن و نقطه‌ای مشخص را در نظر بگیرید و در آنجا فرود بیایید. با این کار از برخورد با دیگر بازیکنان جلوگیری می‌کنید و احیانا میان یک درگیری که منجر به مرگ می‌شود نیز فرود نمی‌آیید. حالا این سوال در ذهن بوجود می‌آید که منطقه‌ی امن کجاست؟ بهترین زمان برای پریدن بازیکنی که تازه شروع به بازی کردن با بازی فورت نایت بتل رویال کرده است٬ زمانی است که بیشتر بازیکنان از اتوبوس پایین پریده اند. مکان‌های امن در واقع بناهای متروکه و دور از مرکز جزیره است. هر چه این ساختمان‌ها کوچک و دور از مرکز جزیره و ساختمان‌های بزرگ باشد٬ امن‌تر است. فراموش نکنید که شما در این بازی تنها یک کلنگ در اختیار دارید و برای بدست آوردن اسلحه باید آن را جستجو کنید.

نکته‌ی دوم٬ با استفاده از محوطه تمرین بازی آمادگی بیشتری کسب کنید

قبل از بازی بازیکنان در محوطه‌ای قرار می‌گیرند که به آن ها اجازه داده می‌شود کمی برای بازی آماده شوند. در این زمان تا جایی که می‌توانید با اسلحه‌هایی که در اختیارتان قرار داده می‌شود کار کنید تا زمان بازی و مبارزه گیج و سردرگم نشوید.

نکته‌ی سوم٬ کلنگی که همراه دارید را فراموش نکنید

موبایلستان  همانطور که گفتیم٬ تنها چیزی که از ابتدای بازی در اختیار بازکنان قرار می‌گیرد٬ یک کلنگ است که کلید بازی به حساب می‌آید. از همان ابتدا هر چیزی که سر راهتان است را با این کلنگ تخریب کنید. درخت٬ خانه٬ دیوار و یا هر چیز دیگر را خراب کنید و با موادی که به دست می‌آید برای خود سنگر و دیوار دفاعی بسازید. در کل باید با استفاده از عقل و هوش خود و این کلنگی که در دست دارید پیش بروید و از جان خود محافظت کنید.

نکته‌ی چهارم٬ از نقشه غافل نشوید

 موبایلستان  اگر یادتان باشد گفتیم که بازیکنان در جزیره ای قرار می‌گیرند که بخش امن آن در هر لحظه کوچکتر می‌شود. منظور این است که در هر لحظه منطقه‌ای دایره‌ای شکل برای بازیکن روی نقشه مشخص می‌شود که براساس آن این منطقه امن است. ولی این دایره با گذشت زمان کوچکتر می‌شود تا جایی که همه بازیکنان رودرروی هم قرار می‌گیرند و در نهایت یک بازیکن در مبارزه زنده می‌ماند. حالا اگر بازیکنی دقت نکند و خارج از دایره یا بخش تعیین شده قرار بگیرد٬ توسط طوفانی مهیب از بین می رود. بنابراین دائما با بررسی نقشه از امن بودن منطقه‌ای که در آن قرار دارید مطمئن شوید.

نکته‌ی پنجم٬ برای زنده ماندن باید سازه بسازید

قبلا گفتیم که کلنگی که همراه دارید چقدر مهم است. اما نه فقط برای خراب کردن. درست است که این کلنگ قابلیت مبارزه هم دارد ولی در برابر کسی که او هم تنها یک کلنگ داشته باشد و بی شک اگر رقیب شما به اسلحه ها دیگر مجهز شده باشد تنها با این کلنگ شانسی در مقابل او نخواهید داشت. بنابراین با استفاده از موادی که با تخریب بناها و درختان بدست آوردید٬ سازه‌هایی برای پناه گرفتن بسازید. این سازه‌ها در طول بازی چنان کارآمد خواهند بود که از ایجاد آن‌ها پشیمان نمی‌شوید. موبایلستان 

 

مشاهده مطلب:   نگاهی بر بازی فورت نایت fortnite و ۱۵ نکته برای حرفه‌ای شدن در این بازی

منبع:  موبایلستان 



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

نمایشگر‌های AMOLED و LCD از نظر عملکرد کاملا با یکدیگر متفاوت هستند. کاربران نمایشگر‌های آمولد می‌توانند با استفاده از تصاویر زمینه مشکی و تیره، مصرف باتری دستگاه‌شان را کاهش دهند. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم. در بخش آموزش و ترفند گوشی هوشمند با ما باشید.

بسیاری از مردم مطلع هستند که نمایشگر‌ها یکی از پرمصرف‌ترین بخش‌های تلفن همراه به حساب می‌آید و می‌تواند انرژی زیادی از تلفن هوشمند را مصرف کند. اما بسیاری از مردم در خصوص اینکه تصویر زمینه موبایلشان نیز می‌تواند روی مصرف باتری تاثیر شگفت انگیزی داشته باشد اطلاعی ندارند. در واقع استفاده از یک تصویر زمینه تیره و مشکی یا تصویری با رنگ‌های تیره باعث می‌شود که انرژی کمتری نسبت به تصویر زمینه‌های روشن مصرف شود. اما باید توجه داشت که این موضوع به نوع نمایشگر تلفن هوشمند شما بستگی دارد.

مقالات مرتبط:

ابتدا ما قصد داریم اطلاعات مختصری را در خصوص تکنولوژی نمایشگر‌ها در اختیارتان بگذاریم. در بازار تلفن‌های هوشمند، بسیاری از دستگاه‌ها از نمایشگر‌های آمولد (AMOLED) یا LCD استفاده می‌کنند. البته انواع نمایشگر‌های دیگری نیز برای تلفن‌های هوشمند عرضه می‌شود که در این مقاله چندان به بررسی این موضوع نخواهیم پرداخت.

تکنولوژی LCD

در  آموزش و ترفند گوشی هوشمند LCD مخفف واژه Liquid Crystal Display است که معنای صفحه نمایش کریستالی مایع را دارد. این همان تکنولوژی است که در برخی از تلویزیون‌ها و مانتور‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که از نام این نوع از نمایشگر‌ها می‌توان فهمید، این صفحه نمایش‌ها در واقع کریستالی هستند و از خود نوری ندارند و نور پس زمینه‌شان را انتقال می‌دهند.

آمولد

این بدان معناست که وقتی شما در نمایشگر LCD به تصویری مشکی نگاه می‌کنید، در واقع نور پس‌زمینه آن به رنگ مشکی روشن شده است. به همین دلیل این نمایشگر‌ها چندان نمی‌توانند رنگ مشکی را به خوبی و دقیق نشان دهند. از تلفن‌های هوشمندی که چنین نمایشگری دارند می‌توان به ال‌جی G۷ ThinQ، اچ‌تی‌سی U۱۱ پلاس، هواوی Mate ۱۰ و سونی اکسپریا ZX۲ اشاره کرد.

لازم به ذکر است که نمایشگر‌های LCD مصرف انرژی زیادی دارند و در واقع تمام پیکسل‌ها در زمانی که نمایشگر در حال استفاده باشد روشن هستند.

تکنولوژی AMOLED و OLED

واژه AMOLED مختفف Active-Matrix Organic Light-Emitting Diode است که معنای شبکه فعال دیود‌های ارگانیک تابنده نور را می‌دهد. از این تکنولوژی نیز در تلویزیون‌ها استفاده می‌شود اما بیشتر در تلفن‌های هوشمند شاهد استفاده از این نوع نمایشگر هستیم. نمایشگرهای OLED نیز تقریبا شبیه به این نوع صفحه نمایش‌ها هستند اما در آن‌ها شبکه ماتریس فعال وجود ندارد.

سامسونگ معمولا برای تلفن‌های هوشمند خود از نمایشگر‌های AMOLED استفاده می‌کند. در  آموزش و ترفند گوشی هوشمند  از جمله محصولاتی که دارای چنین نمایشگری هستند می‌توان به سامسونگ گلکسی S۹، گلکسی نوت ۸ و گلکسی S۸ اشاره کرد. محصولی نظیر گوگل پیکسل ۲ نیز به چنین نمایشگری مجهز است.

نمایشگر این محصولات در واقع از مواد آلی تشکیل شده است و هنگامی که جریان الکترولومینسانس از آن‌ها عبور می‌کند، نور را تولید می‌کنند. نمایشگر‌های آمولد در زمینه مصرف باتری عملکرد بهتری دارند و به دلیل اینکه تمام پیکسل‌ها همیشه روشن نیستند، مصرف باتری دستگاه کاهش می‌یابد. یکی دیگر از قابلیت‌های این نوع نمایشگر‌ها نیز نمایش دقیق رنگ مشکی است. زیرا هیچ نوری در پشت آن روشن نمی‌شود و مشکی خالص نمایش داده می‌شود.

مقایسه طول عمر باتری در نمایشگر‌های AMOLED و LCD

آمولد

در نمایشگر‌های آمولد اینکه مصرف باتری نمایشگر چقدر است، بیشتر به خود کاربر بستگی دارد. زیرا استفاده از تصاویر زمینه تیره و مشکی باعث می‌شود که مصرف باتری در این صفحه نمایش‌ها به اندازه زیادی کاهش یابد.

XDA Developer بعد از انجام یک تحقیق اعلام کرد که کاربران می‌توانند ۶ درصد از مصرف باتری دستگاه را در هر ساعت استفاده با روشنایی ۲۰ درصدی و البته تصویر زمینه مشکی کاهش دهند. استفاده از تصویر زمینه مشکی در میزان روشنایی ۱۰۰ درصد نیز باعث می‌شود که در هر ساعت ۸ درصد از مصرف باتری کاهش یابد.

در  آموزش و ترفند گوشی هوشمند باید توجه داشته باشید که این آزمایش در زمانی صورت گرفته که نمایشگر یک ساعت روشن بود که چنین اتفاقی زیاد در تلفن‌های هوشمند عادی رخ نمی‌دهد و اغلب ما نمایشگر را در زمان‌های مختلف روز روشن و خاموش می‌کنیم. آزمایش دیگری نیز در این خصوص انجام شده که نشان می‌دهد استفاده از تصویر زمینه مشکی باعث می‌شود که مصرف باتری دستگاه در طول روز ۱۸ درصد کاهش یابد.

 

برای مشاهده مطلب کلیک کنید: چگونه استفاده از تصاویر زمینه مشکی در نمایشگر آمولد باعث کاهش مصرف باتری می‌شود؟ 

منبع: سایت موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

     

                           موبایلستان اولین مرجع اطلاع رسانی و اخبار موبایل
 

چند سالی است که اکثر کاربران در فضای مجازی و یا به صورت پبامک‌هایی ناشناس مخاطب پیام‌هایی با مضمون دریافت شارژ یا کسب خدمات رایگان قرار می‌گیرند. این پیامک‌ها کاربران را ترغیب به استفاده از کدهایی می‌کنند که نه تنها به کسب خدمات رایگان منجر نمی‌شود بلکه زمینه متحمل شدن ضررهای مالی را نیز برای کاربران فراهم می سازد. با موبایلستان همراه باشید تا در اخبار موبایل نگاهی ویژه بر این پیام ها داشته باشیم.

سرویس پیام کوتاه یا پیامک برای اولین بار در سال ۱۳۸۱ در ایران بهره‌ برداری شد و با گذشت زمان یکی از کاربردی ترین موارد استفاده از تلفن‌های همراه قرار گرفت. اخبار موبایل بیش از ۱۰ سال است که سرویس‌های پیامکی برای ارسال انبوه پیام‌های تبلیغاتی در ایران شروع به کار کرده‌اند. با ورود گوشی‌های هوشمند و رشد فضای مجازی٬ این پیام‌های تبلیغاتی در شبکه‌های مجازی و در دنیای وب نیز منتشر شدند که اگر از جنبه منفی این پیام‌ها که آزاردهنده بودن آن‌هاست، چشم پوشی کنیم می‌توان گفت این پیامک‌ها یکی از ابزارهای موفق در امر بازاریابی و تبلیغات هستند. اما اخیرا پیام‌هایی با مضمون دریافت شارژ یا کسب خدمات رایگان ارسال می‌گردند که با فریبکاری، کاربران را به سوی جریانی از ضررهای مالی سوق می‌دهد. شکایت‌های ثبت شده در این موارد کم نیستند و با استناد به سخنان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بیش از ۳۱۰۰ شکایت ثبت شده٬ با دستور سازمان تنظیم مقررات مبالغ عودت داده شده است. اما موضوع این پیامک‌ها چیست؟

پیامک‌ها و پیام‌های ناشناس و اقدامات فریبکارانه

 

 

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید٬ این پیامک‌ها که عمدتا با لحنی غیر رسمی و دوستانه ارسال می‌گردند٬ کاربران را به استفاده از کدهایی تشویق می‌کنند که به گمان کاربر٬ منجر به دریافت اینترنت رایگان٬ دریافت شارژ رایگان یا حتی افزایش موجودی حساب کاربر خواهد شد اما در واقع این کدها کاربر را وارد لیست تبلیغاتی شرکت مزبور می‌کند البته این کمترین اتفاق ناخوشایندی است که انتظار شما را می‌کشد. اگر شما با استفاده از کدهایی که از محتوای آن آگاهی ندارید بصورت اینترنتی خریدی انجام دهید٬ براحتی رمز اینترنتی حساب بانکی خود را در اختیار سودجویان قرار داده اید و ریسک سرقت اینترنتی از حسابتان را افزایش داده‌اید.

گاهی اوقات به امید دریافت خدماتی رایگان که توسط پیام‌هایی در وب یا فضای مجازی به نمایش گذارده شده اند٬ اقدام به استفاده از شماره‌ها یا کدهایی می‌کنید و در نهایت خدمات مورد نظر نیز برای شما فعال می شود البته نه بصورت رایگان و شما ناچار به پرداخت صورت حساب‌های هنگفتی می‌شوید که به گمان خود باید رایگان می بودند.

در این راستا محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
همواره مردم از بنده در مواجهه حضوری و یا در فضای مجازی خواسته‌اند که با پیامک‌های مزاحم تبلیغاتی و فریبکاری‌ها و کلاهبرداری‌هایی که در این زمینه گاهی صورت می‌گیرد، مقابله جدی شود. پس از آنکه در عید فطر، عده‌ای با پیامک و طرح دروغ اینترنت ۱۲۰ گیگابایتی، تعدادی از مشترکین را فریب دادند و آنها اجبارا عضو یک سرویس حجمی یکی از اپراتورهای تلفن همراه شدند، اکنون عده‌ای دیگر با سوءاستفاده از سرویس‌های ارزش افزوده‌ اقدام به کلاهبرداری از مشترکین کرده‌اند.

اپراتورها اخبار موبایل از سوی رگولاتوری ملزم شده‌اند در این باره به مشترکین اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند و همچنین به تمامی شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات مبتنی بر محتوا برای انجام ندادن اینگونه تبلیغات اخطار جدی ارسال کنند.

با توجه به دستور رگولاتوری به اپراتورها مبنی بر اطلاع‌رسانی به مشترکان، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات ایران اعلام کرد که پیام‌هایی که با مضمون ارسال کد جهت دریافت شارژ رایگان یا هدیه از طریق شماره‌های مختلف پیامک شده یا در فضای مجازی ارسال می‌شود، تبلیغاتی است و عمدتاً با هدف فروش کالا یا خدمات ارسال می‌شود و پاسخ دادن به آن‌ها ممکن است برای مشترک هزینه دربرداشته باشد. روزهای گذشته نیز اپراتور همراه اول طی پیامکی به تمام کاربران خود اعلام کرد” پیام هایی که با مضمون ارسال کد جهت دریافت شارژ رایگان یا هدیه از طریق شماره های مختلف پیامک شده یا در فضای مجازی ارسال می شود، تبلیغاتی است و عمدتاً با هدف فروش کالا یا خدمات ارسال می شود و پاسخ دادن به آنها ممکن است برای مشترک هزینه در برداشته باشد”

همچنین یکی از اپراتورهای مطرح کشور تصریح کرده است مشترکین باید درباره پاسخ دادن به اینگونه پیام‌ها اطلاع لازم را از نوع پیام و میزان هزینه آن داشته باشند.

بهترین و مطمئن‌ترین روش اطلاع یافتن از نحوه دریافت خدمات و شارژ سیم کارت‌های اعتباری در هر اپراتور٬ مراجعه به درگاه رسمی اپراتورها و صفحه‌های رسمی آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی است. اخبار موبایل همچنین پیامک‌هایی که با نام رسمی اپراتور برای شما ارسال می‌گردند نیز معتبر هستند.

 اخبار موبایل

بنابراین باید با هوشیاری بیشتری با چنبن پیامک‌ها یا پیام‌های ارسال شده در فضای مجازی برخورد کنیم تا از وقوع هر اتفاق ناخوشایندی که ضرر مالی را به همراه دارد٬ پیشگیری کنیم.

 

منبع: سایت موبایلستان


بیشتر بخوانید: 



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 

جی بی ال یک برند آمریکایی است که با طراحی، تولید و توزیع جهانی اسپیکر های باکیفیت با کاربری‌های مختلف، توانسته است به شهرت و محبوبیت بالایی دست پیدا کند. بی‌شک هیچ چیز بیشتر از تجربه کاربری رضایت بخش، تایید کیفیت محصولات و خدمات یک کمپانی نخواهد بود.

جی بی ال اسپیکرهای مختلفی برای کاربری‌های گوناگون طراحی کرده است. بنابراین کاربران زیادی از نوجوانان عاشق موسیقی گرفته تا کاربران حرفه‌ای که در حوزه موسیقی فعالیت می‌کنند، از مشتریان و طرفداران JBL هستند. اما اسپیکرهای جی بی ال هم با همه توانمندی، دوام، کارایی و کیفیت خود ممکن است در اثر سهل انگاری و استفاده نادرست کاربران دچار آسیب و صدمات جدی شوند.

یکی از ایرادات رایج اسپیکرهای حرفه‌ای جی بی ال  نظیر مدل‌های PRX، JRX، SRX و EON سوختگی اسپیکر است. با توجه به نوع کاربری این اسپیکرها، اغلب کاربران این اسپیکرها را به آمپلی فایر متصل می‌کنند تا صدای خروجی مطلوبی از اسپیکر دیافت کنند. اما استفاده از آمپلی فایر برای هر بلندگو و اسپیکری نیازمند رعایت قوانین و قواعد خاصی است. در اثر عدم رعایت این قوانین، طبیعتا اسپیکر آسیب خواهد بود.

کاربران باید برای استفاده از این اسپیکرها، توان خروجی آن‌ها را در نظر بگیرند. سپس متناسب با توان خروجی بلندگوی جی بی ال، باید آمپلی فایر مناسبی برای آن تهیه کنند. برای مثال د صورتی که توان خروجی اسپیکر حدود 250 باشد، یک جفت اسپیکر 250 واتی را باید به آمپلی فایری با توان 500 وات متصل کرد. عدم رعایت این نکته و بالاتر بودن توان آمپلی فایر از اسپیکرها، باعث سوختگی اسپیکرهایJBL می‌شود. در صورت چنین آسیبی، کاربران باید برای تعمیر اسپیکر JBL به مراکز تخصصی تعمیر سیستم‌های صوتی و تصویری مراجعه کنند.

برخی دیگر از انواع اسپیکرهای جی بی ال، مدل‌های اسپیکرهای پورتابل، بلوتوثی و قابل حمل هستند. اسن بلندگوها نیز به دلیل نوع کاربری خود همواره در معرض خطرات مختلف نظیر افتادن، سقوط، ضربه و فشار هستند. برخی از انواع اسپیکرهای JBL نیز در برابر آب مقاومت ندارند. اسپیکرهای بلوتوثی و پورتابل، عموما در اثر سهل انگاری کاربر آسیب خواهند دید. مثلا از دست کاربر می‌افتند، ضربه می‌خورند یا در مجاورت آب و رطوبت قرار می‌گیرند. در صورتی که این اسپیکرها آسیب ببینند، تعمیر آن‌ها به دست کاربران عادی غیر ممکن بوده و برای تعمیر اسپیکر جی بی ال باید به متخصصان فنی تعمیر دستگاه‌های صوتی مراجعه کرد.

یکی از بهترین و تخصصی‌ترین مراکز تعمیر دستگاه‌های صوتی و تصویر مرکز تعمیرات و گارانتی آروند است. این مجموعه با همکاری جمعی از متخصصان داخل و خارج از کشور در حوزه تعمیر تخصصی دستگاه‌های جی بی ال فعال است. آروند با تامین قطعات یدکی اورجینال و با همکاری متخصصان و مهندسان فنی انواع دستگاه‌های جی بی ال، اسپیکرهای حرفه‌ای ، بلوتوثی، پورتابل، ساندبار و... را تعمیر می‌کند. 

 

 

منبع: سایت آروند فراز مهرگان



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 

اسپیکرهای بلوتوثی با حذف محدودیت‌های سیم، امکان استفاده از بلندگو را در هر شرایط محیطی فراهم کرده‌اند. این دستگاه‌ها که از محبوب‌ترین دستگاه‌ها دیجیتالی هستند، سفر به دل طبیعت و کویر، پیکنیک، مهمانی‌ها و جشن‌های کوچک یا حتی انجام کارهای روزانه در خانه و محل کار را برای همه افراد خوشایندتر کرده‌اند. چرا که با استفاده از آن‌ها، کاربران بدون محدودیت می‌توانند به موسیقی دلخواه خود گوش دهند. بلندگوهای تعبیه شده روی گوشی هوشمند، تبلت یا حتی لپ تاپ به خوبی و کیفیت اسپیکرهای شارژی و اسپیکرهای بلوتوثی نیست. به همین دلیل هیچ یک از آن‌ها نمی‌توانند جایگزین خوبی برای اسپیکرهای وایرلس باشند.

اما بلندگوهای بی سیم کنار همه مزایا و ویژگی‌های کاربردی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی نیز برای کاربران به همراه دارند. چرا که اسپیکرهای شارژی نسبت به بلندگوهای بزرگ که در جای ثابت قرار می‌گیرند بیشتر در معرض آسیب و خطرات مختلف هستند.

رطوبت

لذت بردن از موسیقی هنگام شنا، حمام و کنار دریا یا رودخانه، یکی از بهترین حس‌های دنیا را برای هر فردی فراهم می‌کند. اما در صورتی که اسپیکر شارژی شما در برابر آب و رطوبت مقاومت نداشته باشد، این لذت به خسارت جدی اسپیکر بلوتوثی منتهی خواهد شد. آب و رطوبت، باعث سوختگی یاراز کار افتادگی قطعات داخلی اسپیکر می‌شود. چرا که بخشی از این قطعات نسبت به آب حساس هستند و در صورت مرطوب شدن کاملا از کار می‌افتند. در صورت آسیب بلندگو در برابر رطوبت، باید نسبت به تعمیر اسپیکر بلوتوثی در مراکز تخصصی تعمیر این دستگاه‌ها اقدام کرد.

ضربه

سهل‌انگاری در استفاده از اسپیکرهای شارژی، مهم‌ترین عامل آسیب این اسپیکرها است. بلندگوهای وایرس، نظیر هر دستگاه دیگری، نسبت به ضربه حساس هستند. افتادن از ارتفاع، برخورد با اجسام محکم، تکان‌های شدید و افتادن سایر اجسام روی اسپیکر از رایج‌ترین دلایل آسیب این اسپیکرهای بلوتوثی به شمار می‌آید. اگر کاربران اسپیکر خود را در محل امن و دور از دسترس کودکان قرار دهند، عمر مفید کارکرد آن را افزایش داده‌اند. این ایراد با صداهای اضافه حین پخش موزیک خود را نشان می‌دهد. گاهی نیز با تکان دادن اسپیکر صدای ممکن است صداهای اضافه‌ای شنیده شود. برای تشخیص دقیق ایراد دستگاه و تعمیر اسپیکر شارژی بهترین انتخاب، کمک گرفتن از متخصصان این حوزه است.

صدمه به درگاه شارژ

طبق آمار مرکز تعمیرات تخصصی آروند ، بسیاری از اسپیکرهای بلوتوثی حین شارژ آسیب می‌بینند. این حالت زمانی پیش می‌آید که کاربر اسپیکر وایرلس خود را به کابل شارژ متصل می‌کند تا شارژ شود. اما محل قرارگیری اسپیکر حین شارژ نامناسب است. برای مثال اسپیکر در محل بی ثباتی نظیر لب میز و پنجره قرار داده می‌شود. گاهی نیز پیش می‌آِید هنگامی که اسپیکر در شارژ است، روی زمین قرار داده می‌شود و احتمال له شدن، ضربه خوردن و کشیده شدن کابل شارژ به وجود می‌آید.

با چنین آسیب‌هایی، درگاه شارژ از قسمت داخل آسیب دیده و ارتباط آن با باتری قطع می‌شود. در نتیجه، اسپیکر دیگر شارژ نخواهد شد.

آروند فراز مهرگان ، توانمند در تعمیر اسپیکر بلوتوثی

آسیب دیدن و از کار افتادن اسپیکرهای بلوتوثی، اغلب قابل تعمیر و اصلاح است. اما به شرط آن که به متخصصان این حوزه مراجعه شود. گارانتی آروند یکی از مراکز تخصصی تعمیر اسپیکر شارژی است که با همکاری متخصصان با تجربه، به کارگیری ابزار و دستگاه‌های حرفه‌ای و استفاده از قطعات یدکی اورجینال، اسپیکرهای بلوتوثی ، شارژی و بی‌سیم برندهای مختلف به ویژه JBL را به بهترین نحو ممکن تعمیر می‌کند.

برای دریافت مشاوره یا طرح سوال درباره تعمیر اسپیکر بلوتوثی با واحد فنی مجموعه آروند (02166381006-7) تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

باندهای پسیو و باندهای اکتیو از انواع اسپیکرهایی هستند که برای فضاهای بزرگ و در مقیاس های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. نکته حائز اهمیت درباره این باندها ، عدم برتری هریک از باندهای پسیو یا اکتیو نسبت به مدل دیگری است. در واقع باید گفت این دو نوع اسپیکر، هیچ یک بر دیگری برتری ندارد و کاربران باید متناسب با نوع کاربری خود بهترین نمونه آن ها را برای خود انتخاب کنند.

باند اکتیو یا فعال به یک آمپلی فایر داخلی مجهز شده است که هنگام استفاده از دستگاه،  قادر است صدای اسپیکر را قدرتمندتر از حالت معمول پخش کند. اما باند پسیو یا غیر فعال فاقد چنین آمپلی فایری است و کاربران برای استفاده از باند پسیو حتما باید آن را به یک آمپلی فایر وصل کنند تا صدای خروجی کیفیت، قدرت و وضوح کافی را داشته باشد.

اسیکرهای پسیو و اکتیو دستگاه هایی هستند که علاوه بر نوع کاربری و تنظیمات پخش، باید درباره نحوه اتصال آن ها به یکدیگر یا به آمپلی فایر و میکسر به کاربران آموزش داده شود. چرا که عدم هماهنگی بین اسپیکر اکتیو و پسیو، با آمپلی فایر با میکسر موجب می شود باند یا سایر دستگاه های متصل به آن آسیب ببینند.

اگر کاربران باند اکتیو با باند پسیو را به آمپلی فایری وصل کنند که توان بالاتری از این دستگاه ها داشته باشد، به اسپیکر و باند مورد نظر فشار زیادی وارد شده و باند آسیب خواهد دید.

علت بسیاری از سوختگی ها و قطعی های صدا در باند های اکتیو و پسیو همین موضوع است. چرا که کاربران به این نکته اساسی توجهی نکرده و بدون در نظر گرفتن توان خروجی دستگاه های مختلف، آن ها به هم وصل می کنند.

در صورتی که اسپیکر مورد نظر دچار سوختگی ، آسیب یا قطعی صدا شود، باید برای تعمیر باند اکتیو به مراکز تعمیرات تخصصی اسپیکرها و باند های اکتیو مراجعه کرد. این مساله درباره اسپیکرهای پسیو نیز صادق است. یعنی در صورتی که اسپیکر به دلیل عدم آگاهی کاربری و سهل انگاری او دچار قطعی صدا و سوختگی شود، کاربران باید برای تعمیر باند پسیو ، این دستگاه را به متخصان فنی و تعمیرکاران متخصص این حوزه ارجاع دهند.

در تعمیر باند اکتیو  و همچنین تعمیر باند پسیو متخصصان فنی با باز کردن باند ، نوع ایرا و علت آن را شناسایی کرده و نسبت به اصلاح و تعمیر آن اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

مرکز تخصصی تعمیرات و گارانتی آروند ، یکی از تخصصی ترین مرکز تعمیرات اسپیکر ، باند ، بلندگو و دستگاه های صوتی و تصویری دیگر نظیر میکسر و پاور میکسر ، آمپلی فایر و رکوردر ، هدفون و میکروفون ، پردازنده و... است. این مجموعه با گرد هم آوردن گروهی از متخصصلن فنی که علم انجام چنین تعمیرات حرفه ای و پیچیده ای را دارند، فراهم آوردن امکانات و دستگاه های مختاف برای انجام تعمیرات و داشتن تجربه کافی در این حوزه، به مرکزی تخصصی و توانا برای تعمیرات حرفه ای و تخصصی تبدیل شده است. آروند برای تعمیرات دستگاه ها از  قطعات یدکی اورجینال استفاده می کند. به همین دلیل کاربران می توانند بدون نگرانی از آسیب دستگاه های خود، آن ها را به دستان توانمند متخصصان آروند بسپارند.

 

 

منبع: سایت آروند فراز مهرگان



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
آروند فراز مهرگان با تعمیر تخصصی اسپیکرهای بلوتوثی و شارژی، به یکی از قطب‌های اصلی تعمیرات اسپیکر وایرلس تبدیل شده است.

اسپیکرهای بلوتوثی با حذف محدودیت‌های سیم، امکان استفاده از بلندگو و اسپیکر را در هر شرایط محیطی فراهم کرده‌اند. این دستگاه‌ها که از محبوب‌ترین دستگاه‌ها دیجیتالی هستند، سفر به دل طبیعت و کویر، پیکنیک، مهمانی‌ها و جشن‌های کوچک یا حتی انجام کارهای روزانه در خانه و محل کار را برای همه افراد خوشایندتر کرده‌اند. چرا که با استفاده از آن‌ها، کاربران بدون محدودیت می‌توانند به موسیقی دلخواه خود گوش دهند و لحظاه خود را خاطره‌انگیزتر کنند.

طبیعتا بلندگوهای تعبیه شده روی گوشی هوشمند، تبلت یا حتی لپ تاپ به خوبی و کیفیت اسپیکرهای شارژی و اسپیکرهای بلوتوثی نیستند. ضمن اینکه باتری گوشی و سایر منابع پخش، ظرفیت محدودی داشته و با استفاده از اسپیکرها حین پخش موزیک، شارژ گوشی با سرعت زیادی رو به اتمام خواهد رفت. به همین دلیل هیچ یک از آن‌ها نمی‌توانند جایگزین خوبی برای اسپیکرهای وایرلس باشند و صدای خروجی آن‌ها، کیفیت، رسایی و شفافیت صدای بلندگوهای پورتابل را ندارد. بنابراین این اسپیکرهای بلوتوثی با قابلیت‌های خاص خود توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای پیدا کنند.

اما این بلندگوهای بی سیم کنار همه مزایا و ویژگی‌های کاربردی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی نیز برای افراد به همراه دارند. چرا که اسپیکرهای شارژی به دلیل نوع کارایی خود، نسبت به بلندگوهای بزرگ که در جای ثابت قرار می‌گیرند بیشتر در معرض آسیب و خطرات مختلف هستند. در ادامه رایج‌ترین ایراداتی که برای اسپیکرهای وایرلس پیش خواهد آمد را با هم بررسی می‌کنیم. البته لازم به ذکر است، همه موارد تنها به دلیل سهل‌انگاری و خطاهای کاربر پیش می‌آید.


رطوبت

لذت بردن از موسیقی هنگام شنا، آب تنی، کنار دریا یا رودخانه و حین آب بازی یکی از بهترین حس‌های دنیاست که لحظاتی به یاد ماندنی را برای هر فردی فراهم می‌کند. ولی اگر اسپیکر شارژی مورد نظر در برابر آب و رطوبت مقاومت نداشته باشد، این لذت به خسارت جدی اسپیکر بلوتوثی و هزینه‌های بالا برای کاربر منتهی خواهد شد. آب و رطوبت، باعث سوختگی یا از کار افتادگی قطعات داخلی اسپیکر می‌شود. چرا که بخشی از این قطعات نسبت به آب حساس هستند و در صورت مرطوب شدن کاملا از کار می‌افتند. بری مثال صفحه‌ای که قطعات اصلی اسپیکر روی آن نصب شده است، جنسی نظیر کاغذ دارد که در صورت مرطوب شدن بافت آن کاملا آسیب می‌بیند و برای تعمیر اسپیکر بلوتوثی باید یک مرکز تخصصی برای تعمیر آن پیدا کرد.

رطوبت و آب خوردگی اسپیکر شارژی

اگر اسپیکر وایرلسی که نسبت به آب مقاومتی ندارد در مجاورت آب و رطوبت باشد، احتمال دارد کاربر شانس بیاورد و رطوبت به بخش‌های حساس بلندگو نفوذ پیدا نکند. در این حالت باید پیش از آنکه آب در قطعات داخلی اسپیکر نفوذ کند، با استفاده از یک سشوار همه بدنه بلندگو را خشک کرد تا رطوبت اسپیکر کاملا از بین برود.

ولی در صورتی که آب به نقاط حساس اسپیکر برسد، بلندگو بلافاصله از کار خواهد افتاد و احتمالا دیگر روشن نخواهد شد. بسیاری از کابربران تصور می‌کنند در این حالت اسپیکر برای همیشه از کار افتاده است. اما اینطور نیست! بهتر است اسپیکر را به مراکز تعمیر معتبر برد تا متخصصان فنی شرایط اسپیکر بلوتوثی را بررسی کنند.

البته باید به این نکته توجه کرد، حتی اسپیکرهای ضد آب هم سطح تحمل خاصی دارند و در صورتی که بیش از حد استاندارد اعلام شده از سوی کمپانی در آب باقی بمانند، آسیب خواهند دید.

ضربه

سهل‌انگاری در استفاده از اسپیکرهای شارژی، مهم‌ترین عامل آسیب این اسپیکرها است. بلندگوهای وایرس، نظیر هر دستگاه دیگری، نسبت به ضربه حساس هستند. افتادن از ارتفاع، برخورد محکم با اجسام، تکان‌های شدید و افتادن جسم سنگین روی اسپیکر از رایج‌ترین دلایل آسیب این اسپیکرهای بلوتوثی به شمار می‌آید. اگر کاربران اسپیکر خود را در محل امن و دور از دسترس کودکان قرار دهند، یا هنگام استفاده از آن حساسیت‌های بلندگو را در نظر بگیرند، باعث افزایش عمر مفید کارکرد آن می‌شوند. این ایراد اغلب با صداهای اضافه حین پخش موزیک، نظیر خش خش و کاهش کیفیت صدای خروجی خود را نشان می‌دهد. البته گاهی نیز با تکان دادن اسپیکر ممکن است صداهای اضافه‌ای شنیده شود.

بنابراین با کمی دقت در کیفیت صدای خروجی و بررسی شرایط عمومی اسپیکر بی سیم، می‌توان این مورد را چک کرد. اما برای بررسی و تشخیص دقیق ایراد دستگاه و تعمیر اسپیکر شارژی بهترین انتخاب، کمک گرفتن از متخصصان این حوزه است.

 

برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید: تعمیر انواع اسپیکرهای بلوتوثی و شارژی 

منبع: سایت آروند فراز مهرگان



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

صدمه به درگاه شارژ

طبق آمار مرکز تعمیرات تخصصی آروند، بسیاری از اسپیکرهای بلوتوثی حین شارژ آسیب می‌بینند. این حالت زمانی پیش می‌آید که کاربر اسپیکر وایرلس خود را به کابل شارژ متصل می‌کند تا شارژ شود. اما محل قرارگیری اسپیکر حین شارژ نامناسب است. برای مثال اسپیکر در محل بی ثباتی نظیر لب میز و پنجره قرار داده می‌شود، یا به دلیل کوتاه بودن کابل شارژ، اسپیکر جایی بین زمین و هوا معلق خواهند ماند. گاهی نیز پیش می‌آِید هنگامی که اسپیکر در شارژ است، روی زمین قرار داده می‌شود و احتمال له شدن، ضربه خوردن و کشیده شدن کابل شارژ به وجود می‌آید.

با چنین آسیب‌هایی، علاوه بر اینکه خطر آسیب پریز برق و کابل شارز وجود دارد، درگاه شارژ از قسمت داخل آسیب دیده و ارتباط آن با باتری قطع خواهد شد. در نتیجه، اسپیکر دیگر شارژ نخواهد شد. برای بررسی دقیق این مورد، باید اسپیکر را با یک کابل دیگر به شارژ زد. در این حالت شارژری که برای دیگر دستگاه‌ها به درستی عمل می‌کند، درباره اسپیکر مورد نظر کارکرد صحیحی نخواهد داشت. بنابراین با اتمام شارژ بلندگوی بلوتوثی ، دستگاه دیگر شارژ نشده و خاموش می‌شود.

صدمه به درگاه شارژ اسپیکر شارژی

تعمیر این ایراد مستلزم باز کردن اسپیکر و تعویض قطعه داخلی مربوط به درگاه شارژ بلندگو است. به هیمن دلیل کاربران باید در این مورد نیز، به مرکز تخصصی تعمیر اسپیکر مراجعه کنند تا در شرایط حرفه‌ای اسپیکر باز و تعمیر شود.


آروند فراز مهرگان، توانمند در تعمیر اسپیکرهای بلوتوثی

آسیب دیدن و از کار افتادن اسپیکرهای بلوتوثی ، اغلب قابل تعمیر و اصلاح است. اما به شرط آن که اسپیکر وایرلس به متخصصان این حوزه ارجاع داده شود. مرکز تعمیر و گارانتی آروند یکی از مراکز تخصصی تعمیر اسپیکرهای حرفه‌ای ، اسپیکرهای خانگی، ساندبار، باند پسیو، اکتیو و اسپیکرهای پورتابل شارژی است که با همکاری متخصصان با تجربه، به کارگیری ابزار و دستگاه‌های حرفه‌ای و استفاده از قطعات یدکی اورجینال، اسپیکرهای بلوتوثی ، شارژی و بی‌سیم برندهای مختلف به ویژه تعمیر اسپیکر JBL را به بهترین نحو ممکن تعمیر می‌کند.

همکاران ما در آروند فراز مهرگان، کنار کسب دانش و مهارت کافی، طی سال‌ها فعالیت در حوزه تعمیر دستگاه‌های صوتی حرفه‌ای و خانگی به بهترین و باتجربه‌ترین متخصصان فنی تعمیر این دستگاه‌ها تبدیل شده‌اند.

برای دریافت مشاوره یا طرح سوال درباره تعمیر اسپیکر بلوتوثی و سایر دستگاه‌های صوتی خود با واحد فنی مجموعه آروند تماس بگیرید.

اسپیکرهای بلوتوثی با حذف محدودیت‌های سیم، امکان استفاده از بلندگو و اسپیکر را در هر شرایط محیطی فراهم کرده‌اند. این دستگاه‌ها که از محبوب‌ترین دستگاه‌ها دیجیتالی هستند، سفر به دل طبیعت و کویر، پیکنیک، مهمانی‌ها و جشن‌های کوچک یا حتی انجام کارهای روزانه در خانه و محل کار را برای همه افراد خوشایندتر کرده‌اند. چرا که با استفاده از آن‌ها، کاربران بدون محدودیت می‌توانند به موسیقی دلخواه خود گوش دهند و لحظاه خود را خاطره‌انگیزتر کنند.

بنابر بررسی سایت آروند فراز مهرگان ٬ طبیعتا بلندگوهای تعبیه شده روی گوشی هوشمند، تبلت یا حتی لپ تاپ به خوبی و کیفیت اسپیکرهای شارژی و اسپیکرهای بلوتوثی نیستند. ضمن اینکه باتری گوشی و سایر منابع پخش، ظرفیت محدودی داشته و با استفاده از اسپیکرها حین پخش موزیک، شارژ گوشی با سرعت زیادی رو به اتمام خواهد رفت. به همین دلیل هیچ یک از آن‌ها نمی‌توانند جایگزین خوبی برای اسپیکرهای وایرلس باشند و صدای خروجی آن‌ها، کیفیت، رسایی و شفافیت صدای بلندگوهای پورتابل را ندارد. بنابراین این اسپیکرهای بلوتوثی با قابلیت‌های خاص خود توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای پیدا کنند.

اما این بلندگوهای بی سیم کنار همه مزایا و ویژگی‌های کاربردی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی نیز برای افراد به همراه دارند. چرا که اسپیکرهای شارژی به دلیل نوع کارایی خود، نسبت به بلندگوهای بزرگ که در جای ثابت قرار می‌گیرند بیشتر در معرض آسیب و خطرات مختلف هستند. در ادامه رایج‌ترین ایراداتی که برای اسپیکرهای وایرلس پیش خواهد آمد را با هم بررسی می‌کنیم. البته لازم به ذکر است، همه موارد تنها به دلیل سهل‌انگاری و خطاهای کاربر پیش می‌آید.

برای مشاهده مطلب کلیک کنید:  10 نکته طلایی درباره اسپیکرهای شارژی

منبع: سایت آروند فراز مهرگان



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

شرکت سامسونگ در طول چند سال اخیر با فراز و نشیب‌های فراوانی دست‌به‌گریبان بود ولی هیچ‌گاه مشکلات پیش روی این شرکت مانع از بهبود شرایط آن‌ها نشد. امسال نیز بر اساس روال همیشگی این شرکت شاهد عرضه پرچم‌داران سری گلکسی بوده‌ایم. گلکسی اس اندکی زودتر از گلکسی نوت معرفی و عرضه شده است و این موضوع امر چندان عجیبی به‌حساب نمی‌آید و به همین بهانه نیز در ادامه قصد داریم تا به بررسی مدل گلکسی اس ۹ پلاس شرکت سامسونگ بپردازیم. با موبایلستان همراه باشید. موبایلستان مرجع بررسی موبایل و بررسی گوشی هوشمند

طراحی ظاهری

وقتی‌که بحث طراحی ظاهری سری گلکسی اس به میان می‌آید، تقریبا در هرچند نسل یک‌بار شاهد تغییرات بزرگ و چشمگیر ظاهری در این سری هستیم و متاسفانه از همان ابتدا باید به شما بگوییم که گلکسی اس ۹ پلاس به‌شدت به نسل قبلی خود یعنی گلکسی اس ۸ شباهت دارد. البته این موضوع به معنای ضعیف بودن این طراحی نیست و این تلفن همراه دارای بدنه‌ای زیبا و استاندارد است و مشکلات نسخه قبلی را به‌خوبی رفع کرده است.

ابعاد بدنه این تلفن همراه برابر با ۱۵۸ در ۷۴ میلیمتر است و ضخامت گلکسی اس ۹ پلاس نیز برابر با ۸٫۵ میلیمتر است. این تلفن همراه ازنظر وزنی نیز در محدوده معقولی قرار داشته و ۱۸۹ گرم وزن دارد. البته ممکن است فکر کنید که این ابعاد و این وزن اندکی بیشتر از محدوده معمول بازار هستند ولی وقتی به یاد بیاورید که ابعاد نمایشگر گلکسی اس ۹ پلاس ، ۶٫۲ اینچ است، متوجه می‌شوید که این آمار معقول و مناسب هستند. موبایلستان مرجع بررسی موبایل و بررسی گوشی هوشمند

نمایشگر

نمایشگر تعبیه‌شده بر روی گلکسی اس ۹ پلاس ، ۶٫۲ اینچ اندازه دارد. این نمایشگر از نوع سوپر OLED است و یکی از بهترین تجربه‌های نمایشگر بر روی تلفن‌های همراه هوشمند را برای کاربران به همراه می‌آورد. تقریبا ۸۵ درصد از کل بخش جلویی بدنه توسط این صفحه‌نمایش پوشانده شده است و این امر به‌واسطه ترکیب تصویری ۱۸٫۵ به ۹ این دستگاه میسر شده است.موبایلستان مرجع بررسی موبایل و بررسی گوشی هوشمند

رزولوشن خروجی نمایشگر گلکسی اس ۹ پلاس برابر با ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است که موجب می‌شود تا تراکم پیکسل ۵۲۹ پیکسل در هر اینچ به وجود بیاید. این آمار و ارقام نشان می‌دهند که نمایشگر این تلفن همراه تا چه اندازه جذاب و مناسب است. بااین‌حال وقتی‌که در وضعیت‌های مختلف به استفاده از این نمایشگر دست می‌زنیم است که کیفیت اصلی خروجی آن خود را نشان می‌دهد. این نمایشگر در حقیقت می‌تواند به‌خوبی کاربران گلکسی اس ۹ پلاس را به بالاترین کیفیت خروجی رنگ و نور عادت بدهد.گلکسی اس 9 پلاس

 

برای مشاهده مطلب کلیک کنید: بررسی تخصصی گلکسی اس ۹ پلاس – کیفیت به توان سامسونگ

منبع: سایت موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

گوگل در جریان مراسم I/O اعلام کرد که از این پس دستیار هوشمند این شرکت با نام گوگل Assistant یا همان دستیار صوتی گوگل از صداهای جدیدی پشتیبانی می‌کند. در واقع ۶ صدای جدید به این دستیار صوتی اضافه شده است. همراه موبایلستان باشید تا روش تست این صداها را فرا بگیریم. همراه موبایلستان باشید تا در آموزش و ترفند گوشی هوشمند به بررسی این اقدامات بپردازیم.

روز سه شنبه در کنفرانس I/O ۲۰۱۸، کمپانی گوگل اعلام کرد که کاربران به زودی می‌تواند یکی از ۶ صدای موجود در دستیار صوتی این شرکت را انتخاب کنند که البته یکی از این صداها نیز مربوط به John Legend است. این صداهای جدید به کمک WaveNet عرضه شده‌اند و ترکیب صداها نیز توسط DeepMind که یکی از شرکت‌های تابع گوگل انگلستان به حساب می‌آید، صورت گرفته است.

مطالب مرتبط:

WaveNet به گوگل این امکان را داده تا بتواند بدون نیاز به ضبط واقعی چندین صدا، واژگان را شبیه سازی کند. از این طریق می‌توان به صداهای مشهوری دسترسی داشت که صدای John Human می‌تواند مثال خوبی در این زمینه باشد. البته احتمالا در آینده شاهد صداهای مشهور دیگری نیز در این دستیار صوتی خواهیم بود. با این اوصاف احتمالا به زودی صدای دستیار صوتی گوگل در دستگاه‌های مختلف شما نظیر گوگل Home و تلفن همراهتان، صدای یکی از افراد مشهور و خوش صدا خواهد بود.

در آموزش و ترفند گوشی هوشمند اگر از کاربران دستیار صوتی گوگل هستید و صدای ربات مانند این دستیار خسته‌تان کرده‌ است،‌ از همین حالا می‌توانید صدای آن را تغییر داده و صدای بهتری را جایگزین صدای قبلی کنید. برای انجام این کار به شکل زیر عمل کنید.

دستیار صوتی گوگل

اپلیکیشن دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) را در تلفن هوشمند خود اجرا کنید (اندروید یاiOS ) و سپس دکمه‌ای که آیکونی شامل سه نقطه در بالای صفحه دارد را برای باز شدن منو لمس کنید. حال وارد گزینه تنظیمات (Settings) شده و سپس از طریق بخش Preferences وارد قسمت Assistant Voice شوید. در این قسمت شما می‌توانید تمام ۸ صدایی را که برای این دستیار صوتی منتشر شده است، امتحان کرده و یکی را به اختیار خود انتخاب کنید. با لمس هر کدام از این صداها، پیش‌نمایشی از آن پخش می‌شود.

در آموزش و ترفند گوشی هوشمند صدایی که در این بخش انتخاب می‌کنید، از این پس در دستیار صوتی شما مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توانید آن را روی دستگاه اندروید یا iOS خود بشنوید. حتی صدای اسپیکر Google Home نیز تبدیل به صدایی می‌شوید که در این بخش انتخاب می‌کنید. جالب است بدانید که بخش انتخاب صدا، قابلیت انتخاب توسط چند کاربر را دارد. در واقع افراد خانواده می‌توانند هر کدام صدای مختلفی را برای این دستیار صوتی انتخاب کنند.

ما این قابلیت انتخاب صدای جدید را روی آیفون ایکس، گلکسی S۸ پلاس و پیکسل ۲ ایکس ال امتحان کردیم و در هر سه دستگاه تمام ۸ صدای قابل دسترس بودند. اما اگر روی گوشی شما صداهای جدید وجود نداشت، ابتدا از آپدیت بودن اپلیکیشن Google Assistant روی دستگاه خود مطمئن شوید و سپس یک بار اپلیکیشن را Force-Stop کنید و مجددا امتحان نمایید. اگر بعد از انجام این کار‌ها باز هم نتوانستید این صداهای جدید را مشاهده کنید، بهتر است چند روزی صبر کنید تا این صداها برای شما نیز عرضه شوند. احتمالا عرضه این قابلیت در یک دوره زمانی برای کل جهان صورت خواهد گرفت.

البته لازم به ذکر است که در آموزش و ترفند گوشی هوشمند  صدای John Legend فعلا عرضه نشده است و گوگل اعلام کرده که این صدا در طول سال جاری میلادی به صورت مجزا عرضه خواهد شد. به این نکته نیز توجه داشت باشید که ممکن است بسته به زبان انتخابی شما، صداهای جدید در دسترس نباشند.

برای مشاهده مطلب کلیک کنید: آموزش فعال سازی صداهای جدید دستیار صوتی گوگل

منبع: سایت موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آنر ۷C نام یک میان رده‌ی قدرتمند و البته اقتصادی از کمپانی چینی آنر است که با مشخصات سخت افزاری متوسط رو به بالا برای کاربران عرضه شده است. امروز در موبایلستان قصد داریم نگاهی ویژه بر این محصول آنر داشته باشیم. با ما همراه باشید. موبایلستان بهترین مرجع بررسی تخصصی گوشی های هوشمند٬ به شما در شناخت بهتر این میان رده کمک می کند.

آنر ۷ دومین پرچمدار کمپانی آنر است که در سال ۲۰۱۵ علاوه بر بازارهای چین برای اروپا و کشورهای آسیایی نیز عرضه شد. تا کنون سه میان‌رده برای پرچمدار آنر ۷ معرفی شده است: آنر ۷i و آنر ۷C  و آنر ۷X بررسی تخصصی گوشی
آنر ۷C با بهره مندی از مشخصات سخت افزاری خوب و قیمتی که با توجه به این مشخصات مقرون به صرفه است٬ به عنوان یک گوشی اقتصادی معرفی شده است. یک گوشی بسیار زیبا که با حفظ برخی ویژگی‌های نسخه‌ی پرچمدار خود یعنی آنر ۷ ٬ به خوبی نظر همگان را به خود جلب نموده است. گفتنی است گوشی هوشمند آنر ۷C که در دو نسخه و با رم و حافظه داخلی مختلف عرضه شده است٬ در ظاهر بسیار شبیه به گوشی آنر ۷X  است اما با بررسی مشخصات فنی متوجه تفاوت‌های اصلی این دو در موبایلستان خواهیم شد.

بنابر بررسی موبایلستان گوشی آنر ۷C در مارس ۲۰۱۸ با قیمتی در حدود ۱۴۰ یورو (برای نسخه‌ی ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی) و یا با برچسب قیمت ۲۰۰ دلار(برای نسخه‌ی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی) و در ۳ رنگ مشکی٬ طلایی و آبی بطور رسمی برای کاربران عرضه شد. این گوشی اقتصادی برخلاف میان رده‌های آنر ۶ دارای بدنه‌ای فلزی است که سبب طراحی زیباتر آنر ۷C شده است. این محصول آنر دارای یک نمایشگر ۵.۹۹ اینچی با رزولوشن +HD ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. نمایشگر این میان‌رده‌ی آنر دارای حاشیه‌های بسیار باریکی است که در کنار وزن ۱۶۴ گرمی دستگاه حس خوشایندی را حین استفاده به کاربر القا می کند. آنر برای این محصول زیبا و خوش قیمت خود یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۵۰ است با ۸ هسته پردازشی در نظر گرفته است که در حقیقت قلب تپنده‌ی این دستگاه محسوب می‌شود. یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تامین انرژی گوشی آنر ۷C را به عهده دارد. این میان‌رده‌ی قدرتمند که به سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو مجهز است٬ از دوربین دوگانه با سنسورهای های ۲ و ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار شده است همچنین یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی در پنل جلویی تعبیه شده است. آنر برای احراز هویت کاربر در این میان رده سنگ تمام گذاشته؛ آنر ۷C علاوه بر سیستم تشخیص چهره دارای حسگر اثر انگشت در قاب پشتی خود است. از مواردی که کمتر در میان‌رده‌ها شاهد آن هستیم وجود یک اسلات ترکیبی در این دستگاه است که امکان قرار گرفتن دو نانو سیم و یک درگاه میکرو اس دی را در این گوشی هوشمند فراهم می‌کند. با استفاده از این درگاه حافظه امکان افزایش حافظه جانبی تا ۲۵۶ گیگابایت وجود دارد.

نقاط ضعف و قوت:

نقاط قوت آنر ۷C  کم نیستند ولی به چند مورد که بیشترین رای را از سمت کاربران دریافت کردند اشاره میکنیم؛

۱٫ وجود اسلات ترکیبی دربرگیرنده‌ی دوسیم‌کارت و یک کارت حافظه میکرواس‌دی

۲٫ دوربین دوگانه

۳٫ قابلیت‌های نرم‌افزاری بسیار جالب و کاربردی

۴٫ طراحی بدنه بسیار خوب و وجود بلوتوث دوگانه

و در برابر این نقاط قوت نقاط ضعفی هم برای این دستگاه وجود دارد:

۱٫ نمایشگر می‌تواند روشن‌تر باشد و در برابر نور خورشید وضوح بهتری داشته باشد

۲٫ وجود پردازنده‌ی نه چندان قوی که برخی اوقات کندی و لگ به همراه دارد

۳٫ عدم پشتیبانی از فناوری شارژ سریع

جمع‌بندی:

در نهایت تهیه این گوشی هوشمند کاربردی و البته بسیار زیبا را به تمام کسانی که قصد خرید یک میان‌رده قدرتمند را دارند٬ پیشنهاد میکنیم. قیمت آنر ۷C در مقایسه با میان‌رده های دیگر با توجه به قابلیت‌هایی که دارد بسیار مناسب است. بنابراین اگر به دنبال یک گوشی پرچمدار با قیمت نجومی نیستید می‌توانید با پرداخت حدودا ۱۴۰ یورو تجربه ای متفاوت را از کار کردن با یک میان‌رده نسبتا عالی بدست آورید.

برای مشاده مطب بصورت کامل و بررسی نمایشگر و طراحی و دوربین گوشی کلیک کنید : بررسی تخصصی گوشی آنر ۷C

منبع: موبایلستان


بیشتر بخوانید:



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

موبایلستان بهترین مرجع آموزش و ترفند گوشی های هوشمند

تلفن‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید به مرور زمان دچار مشکل کاهش سرعت و عملکرد می‌شوند. البته روش‌هایی وجود دارند که انجام آن‌ها باعث می‌شود سرعت دستگاه مجددا همانند گذشته شده و عملکرد آن بهبود یابد. در این مقاله از موبایلستان قصد داریم تا با این روش‌ها آشنا شویم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.اغلب کاربران سیستم عامل اندروید گاهی با کاهش سرعت تلفن هوشمند خود مواجه شده‌اند. با وجود اینکه این کاهش سرعت می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد، اما باید در کل باید اعلام کنیم که نباید در این خصوص نگران باشید. اگر شما یک تلفن هوشمند پایین رده خریداری کرده‌اید که ذاتا سرعت زیادی ندارد یا اینکه تلفن هوشمند شما قدرتمند بوده و در طول زمان سرعت آن کاهش پیدا کرده است، همگی مواردی هستند که می‌توان آن‌ها را رفع کرد.

مطالب مرتبط:

موبایل‌ها با استفاده روزانه برخی اطلاعات را در خود ذخیره می‌کنند که همین امر باعث می‌شود در طول زمان رفته رفته سرعت‌شان کاهش یابد. در این مقاله روش‌های مختلفی را برای افزایش سرعت دستگاه آموزش خواهیم داد. توجه داشته باشید که همه این روش‌ها تاثیراتی سریع دارند و می‌توانند خیلی سریع سرعت دستگاه‌تان را افزایش دهند.

۱- تشخیص مشکل

افزایش سرعت تلفن هوشمند

کاربران زمانی که تلفن هوشمندشان دچار مشکل کاهش سرعت می‌شود، باید ابتدا تشخیص دهند که دلیل این موضوع چیست. اپلیکیشن، اجرای اپلیکیشن‌ها به صورت همزمان یا خود سیستم از جمله مواردی هستند که می‌توانند در زمینه کاهش سرعت دستگاه تاثیر داشته باشند. Trepn Profiler نام اپلیکیشنی است که توسط کوالکام ارائه شده و به کاربران اجازه می‌دهد تا از پردازش‌های لحظه‌ای هسته‌های پردازنده مطلع شوند و نگاهی کلی به ترافیک شبکه داده و وای فای داشته باشند. اطلاع از سطح فعالیت پردازنده گرافیکی (GPU) و رم (RAM) نیز از سایر قابلیت‌های این اپلیکیشن است.

Trepn می‌تواند بررسی‌های دقیقی نیز روی هر اپلیکیشن انجام دهد و لیستی از فعالیت‌های آن را به دست آورد. از این اطلاعات جمع‌آوری شده می‌توان به عنوان وسیله‌ای برای بررسی و تحلیل عملکرد اپلیکیشن‌ها و سطح فشاری که هر اپلیکیشن به گوشی وارد می‌کند استفاده کرد. با کمک این اپلیکیشن، اگر به مشکل خاصی برخورد کردید که باعث سنگین شدن دستگاه شده،‌ به سادگی می‌توانید با حذف اپلیکیشن مشکل‌ساز، خالی کردن اطلاعات اپلیکیشن یا موارد این چنینی نسبت به رفع مشکل اقدام کنید. برای دانلود اپلیکیشن Trepn Profiler از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

۲- خالی کردن حافظه گوشی

کاربران باید توجه داشته باشند که تمام تصاویر و ویدیو‌هایی که از طریق دوربین ثبت می‌کنند یا تمام اپلیکیشن‌هایی که روی تلفن هوشمندشان نصب کرده‌اند، همگی فضایی را در حافظه دستگاه اشغال می‌کنند. تلفن‌های هوشمند برای اینکه بتوانند با سرعت مناسبی دستورات کاربران را اجرا کنند، نیاز به مقداری فضای خالی روی دستگاه دارند. به یاد داشته باشید در  آموزش و ترفند گوشی های هوشمند٬ اگر حافظه گوشی شما پر شده است، همین موضوع می‌تواند دلیلی برای کاهش سرعت دستگاه باشد که با خالی کردن آن از طریق حذف محتوای اضافه می‌توانید این مشکل را رفع کنید. باید توجه داشت که با انتقال اپلیکیشن‌ها و تصاویر به کارت حافظه جانبی دستگاه نیز می‌توان این مشکل را مدیریت کرد.

مطلب مرتبط:

برای اطلاع از میزان فضای خالی در تلفن هوشمند اندرویدی، باید به بخش تنظیمات گوشی رفته و سپس از طریق قسمت حافظه یا همان Storage اقدام کنید. یکی از ساده‌ترین راهکار‌هایی که باعث می‌شود بتوانید سریع‌تر حافظه تلفن هوشمندتان را خالی کنید، استفاده از بخش اپلیکیشن‌ها (Applicatons) در منو تنظیمات گوشی است. همه ما اپلیکیشن‌های بسیار زیادی روی تلفن هوشمند خود داریم که شاید در طول ماه یک بار هم از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم. پس بهتر است که برای خالی کردن حافظه تلفن هوشمند خود به سراغ بخش اپلیکیشن‌ها در منو تنظیمات رفته و از طریق این بخش نسبت به حذف اپلیکیشن‌های اضافی اقدام کنیم.

برای حذف اپلیکیشن‌ها باید بعد از ورود به قسمت اپلیکیشن‌ها در تنظیمات تلفن هوشمند، باید برنامه مورد نظر را لمس کنید و بعد از ورود به صفحه مربوطه، از طریق دکمه حذف یا Unistall نسبت به پاک کردن آن اقدام نمایید.در آموزش و ترفند گوشی های هوشمند این مراحل را برای تمام اپلیکیشن‌هایی که روی دستگاه‌تان اضافه هستند می‌توانید انجام دهید.

یکی از موارد دیگری که باعث پر شدن حافظه دستگاه می‌شود، پوشه دانلود‌ها است. اغلب کاربران اطلاعات و فایل‌های زیادی را روی تلفن هوشمند خود دانلود می‌کنند و بعد از انجام این کار، تمام فایل‌ها در پوشه دانلود گوشی بدون استفاده باقی می‌مانند. حذف کردن محتوای غیر ضروری در این پوشه نیز می‌تواند کمک زیادی به خالی شدن حافظه دستگاه کند. برای انجام این کار باید در بخش تنظیمات مربوط به حافظه، به سراغ گزینه Downloads بروید و سپس تمام فایل‌هایی که اضافی هستند را حذف نمایید.

بسیاری از اپلیکیشن‌ها برای اینکه کارکرد سریع‌تری داشته باشند، اقدام به ذخیره سازی برخی اطلاعات می‌کنند. اگرچه این موضوع یک نکته کاربردی است اما باید توجه داشت که در  آموزش و ترفند گوشی های هوشمند اگر فضای خالی زیادی روی دستگاه خود نداشته باشید، همین موضوع می‌تواند موجب کاهش سرعت دستگاه شود. برای حذف کردن این اطلاعات غیرضروری باید در بخش اپلیکیشن‌ها که داخل تنظیمات گوشی قرار دارد، وارد اپلیکیشن مورد نظر شده و با لمس دکمه Clear Cached Data نسبت به حذف اطلاعات ذخیره شده اقدام نمایید. از آنجایی که قریب به اتفاق اپلیکیشن‌ها برخی اطلاعات را ذخیره می‌کنند، بهتر است که این کار را برای تمام آن‌ها انجام دهید.

در آموزش و ترفند گوشی های هوشمند فایل‌های زیادی نیز روی تلفن‌های هوشمند وجود دارند که پیش‌تر روی دستگاه خود ریخته‌ایم و اکنون در گوشه‌ای از حافظه، فضا را اشغال کرده‌اند. کاربران برای افزایش سرعت تلفن هوشمند خود، باید فایل‌های این چنینی را نیز حذف کنند.

در آموزش و ترفند گوشی های هوشمند مقایسه میزان فضای خالی موجود در ابتدای کار که در بخش حافظه نمایش داده می‌شد،‌ با فضای خالی بعد از پاک کردن اطلاعات اضافی می‌تواند شما را از میزان اطلاعات پاک شده روی کل گوشی مطلع کند.

کاربران سیستم عامل اندروید می‌توانند نسبت به غیرفعال کردن برخی اپلیکیشن‌ها نیز اقدام کنند. همانند تمام سیستم عامل‌ها، در اندروید هم برخی اپلیکیشن‌ها به صورت خودکار لود و اجرا می‌شوند که ممکن است فضای گوشی را اشغال کنند. در دستگاه‌های روت شده می‌توان این گونه از اپلیکیشن‌ها را کاملا حذف کرد و در دستگاه‌های عادی نیز باید از طریق بخش تنظیمات مربوط به همان اپلیکیشن نسبت به غیرفعال (Disable) کردن آن‌ها اقدام نمود. البته توصیه می‌کنیم که این کار را انجام ندهید! چون ممکن است آن اپلیکیشن عملکرد خاصی را روی دستگاه مدیریت کند که در نتیجه غیرفعال کردن آن، امکان دسترسی به آن عملکرد را نخواهید داشت.

۳- حذف ویجت‌های غیرضروری

تلفن‌های هوشمند دارای قابلیتی کاربردی به نام ویجت هستند. ویجت‌ها به عنوان ابزاری شناخته می‌شوند که در صفحه اصلی دستگاه قرار می‌گیرند و عملکردی نظیر نمایش ساعت یا وضعیت آب و هوا را از خود نشان می‌دهند. با وجود مفید بودن این ابزار‌ها، باید توجه داشت که هر ویجت، بخش زیادی از عملکرد دستگاه را به خود اختصاص می‌دهد. پس اگر ویجت‌هایی روی صفحه خانگی خود دارید که چندان از آن‌ها استفاده نمی‌کنید،‌ بهتر است که برای افزایش سرعت دستگاه‌تان، آن‌ها را غیرفعال نمایید. آموزش و ترفند گوشی های هوشمند  اگر تنها چند ویجت را روی صفحه فعال کنید مشکل خاصی به وجود نخواهد آمد اما استفاده از چندین ویجت باعث می‌شود که عملکرد دستگاه به صورت چشمگیری کاهش یابد.

۴- غیرفعال کردن انیمیشن و افکت‌های اضافی

افزایش سرعت تلفن هوشمند

اگر دقت کرده باشید، در زمان استفاده از تلفن هوشمند و منو‌های آن، برخی انیمیشن‌ها و افکت‌ها نمایش داده می‌شوند که از طریق آن‌ها زیبایی محیط نرم افزاری دستگاه افزایش می‌یابد. این انیمیشن‌ها و افکت‌ها بر اساس رابط کاربری که از آن استفاده می‌کنید متفاوت هستند. اگرچه این انیمیشن‌ها جالب و زیبا هستند اما باید توجه داشت که باعث کاهش سرعت دستگاه می‌شوند. تنظیمات مربوط به رابط کاربری خود را در این خصوص بررسی کنید و اگر امکان غیرفعال کردن انیمیشن‌ها را مشاهده کردید،‌ نسبت به خاموش کردنشان اقدام کنید تا سرعت دستگاه افزایش یابد. اما اگر در تنظیمات رابط کاربری، بخشی را در این خصوص پیدا نکردید یا حتی تنظیماتی در خصوص رابط کاربری روی دستگاه شما وجود نداشت، می‌توانید از طریق مقاله‌ای که چندی پیش در موبایلستان منتشر شد اقدام نمایید. در آن مقاله از طریق بخش تنظیمات توسعه دهندگان روشی معرفی شده بود که امکان غیرفعال کردن انیمیشن‌های دستگاه را در اختیار کاربران قرار می‌داد. برای مطالعه مقاله مذکور می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

چگونه از طریق تنظیمات توسعه دهندگان، سرعت تلفن هوشمند اندرویدی را افزایش دهیم؟

۵- اپلیکیشن‌های در حال اجرا با ببندید

بنا بر نظر کارشناس سایت موبایلستان با وجود اینکه استفاده از قابلیت مالتی تسکینگ باعث می‌‌شود که به سادگی بین اپلیکیشن‌های در حال اجرا حرکت کنید و به ابزار‌های مختلف دسترسی داشته باشید، اما این قابلیت موجب برخی کاهش عملکرد‌ها در دستگاه می‌شود. کاربران برای افزایش عملکرد دستگاه خود بهتر است که در طول روز چندین بار لیست اپلیکیشن‌های در حال اجرا را باز کنند و اپلیکیشن‌هایی که در حال اجرا هستند ولی نیازی به آن‌ها ندارند را متوقف نمایند. برای نمایش لیست اپلیکیشن‌های اخیر یا همان اپلیکیشن‌های در حال اجرا تنها کافی است که دکمه مربوط را لمس کنید. این دکمه در کنار دکمه خانه (Home) قرار دارد.

برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید: آموزش افزایش سرعت تلفن هوشمند مبتنی بر اندروید

منبع: سایت موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آنر ۷C نام یک میان رده‌ی قدرتمند و البته اقتصادی از کمپانی چینی آنر است که با مشخصات سخت افزاری متوسط رو به بالا برای کاربران عرضه شده است. امروز در موبایلستان قصد داریم نگاهی ویژه بر این محصول آنر داشته باشیم. با ما همراه باشید.

آنر ۷ دومین پرچمدار کمپانی آنر است که در سال ۲۰۱۵ علاوه بر بازارهای چین برای اروپا و کشورهای آسیایی نیز عرضه شد. تا کنون سه میان‌رده برای پرچمدار آنر ۷ معرفی شده است: آنر ۷i و آنر۷C  و آنر ۷X
آنر ۷C با بهره مندی از مشخصات سخت افزاری خوب و قیمتی که با توجه به این مشخصات مقرون به صرفه است٬ به عنوان یک گوشی اقتصادی معرفی شده است. یک گوشی بسیار زیبا که با حفظ برخی ویژگی‌های نسخه‌ی پرچمدار خود یعنی آنر ۷ ٬ به خوبی نظر همگان را به خود جلب نموده است. گفتنی است گوشی هوشمند آنر ۷C که در دو نسخه و با رم و حافظه داخلی مختلف عرضه شده است٬ در ظاهر بسیار شبیه به گوشی آنر ۷X  است اما با بررسی مشخصات فنی متوجه تفاوت‌های اصلی این دو خواهیم شد.


معرفی گوشی آنر ۷C :

گوشی آنر ۷C در مارس ۲۰۱۸ با قیمتی در حدود ۱۴۰ یورو (برای نسخه‌ی ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی) و یا با برچسب قیمت ۲۰۰ دلار(برای نسخه‌ی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی) و در ۳ رنگ مشکی٬ طلایی و آبی بطور رسمی برای کاربران عرضه شد. این گوشی اقتصادی برخلاف میان رده‌های آنر ۶ دارای بدنه‌ای فلزی است که سبب طراحی زیباتر آنر ۷C شده است. این محصول آنر دارای یک نمایشگر ۵.۹۹ اینچی با رزولوشن +HD ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. در بررسی نمایشگر این میان‌رده‌ی آنر دارای حاشیه‌های بسیار باریکی است که در کنار وزن ۱۶۴ گرمی دستگاه حس خوشایندی را حین استفاده به کاربر القا می کند. آنر برای این محصول زیبا و خوش قیمت خود یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۵۰ است با ۸ هسته پردازشی در نظر گرفته است که در حقیقت قلب تپنده‌ی این دستگاه محسوب می‌شود. یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تامین انرژی گوشی آنر ۷C را به عهده دارد. این میان‌رده‌ی قدرتمند که به سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو مجهز است٬ از دوربین دوگانه با سنسورهای های ۲ و ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار شده است همچنین یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی در پنل جلویی تعبیه شده است. آنر برای احراز هویت کاربر در این میان رده سنگ تمام گذاشته؛ آنر ۷C علاوه بر سیستم تشخیص چهره دارای حسگر اثر انگشت در قاب پشتی خود است. از مواردی که کمتر در میان‌رده‌ها شاهد آن هستیم وجود یک اسلات ترکیبی در این دستگاه است که امکان قرار گرفتن دو نانو سیم و یک درگاه میکرو اس دی را در این گوشی هوشمند فراهم می‌کند. با استفاده از این درگاه حافظه امکان افزایش حافظه جانبی تا ۲۵۶ گیگابایت وجود دارد.


مشخصات فنی گوشی آنر ۷C :

۱٫ بدنه: بدنه‌ی فلزی در ابعاد (۱۵۸.۳ در ۷۶.۷ در ۷.۸ میلی‌متر ) و وزن ۱۶۴ گرم ٬ دو سیم‌کارته نانو-سیم, همزمان یکی فعال

۲٫ صفحه نمایش: در اندازه ۵.۹۹ اینچ از نوع IPS LCD لمسی خازنی٬ ۱۶ میلیون رنگ با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۸ به ۹

۳٫ دوربین اصلی: دوربین دوگانه  ۱۳ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسل با توانایی فوکوس خودکار و تشخیص فاز٬ فلش LED و قابلیت برچسب‌گذاری جغرافیایی, فوکوس لمسی, تشخیص چهره٬ پاناروما و HDR

 ۴٫ دوربین سلفی: دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلش LED

۵٫ تراشه : یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۵۰ با پردازنده مرکزی  ۸ هسته‌‌‌ی ۱.۸ گیگاهرتزی Cortex-A۵۳ و پردازنده گرافیکی Adreno ۵۰۶

۶٫ حافظه: ۳/۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲/۶۴ گیگابایت

۷٫ باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت

۸٫ سیستم عامل: اندروید ۸٫۰ (اوریو) و رابط‌ کاربری EMUI ۸.۰

۹٫ اتصالات: شبکه بی‌سیم؛ Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ b/g/n٬ Wi-Fi Direct هات‌اسپات و بلوتوث۴٫۲٬  A۲DP٬ LE همچنین دارای USB از نوع microUSB ۲.۰  GPS است و این میان رده فاقد رادیو است.

۱۰٫ صدا: دارای جک ۳.۵ میلی‌متری و لغو کننده‌ی نویز صدا از طریق میکروفون اختصاصی

۱۱٫ سایر قابلیت‌ها:  حسگر اثرانگشت در پشت گوشی٬ قطب‌نما٬ شتاب‌سنج٬ سنسور مجاورت٬ ویراستار عکس و فیلم٬ نمایش‌دهنده‌ی اسناد٬ پخش‌کننده‌ی MP۳/eAAC+/WAV/Flac و پخش‌کننده‌ی MP۴/H.۲۶۴

۱۲٫ شبکه: دارای فناوری GSM / HSPA / LTE


جعبه گشایی:

در بررسی اولیه جعبه آنر ۷C ٬ شاهد جعبه‌ آبی رنگ با برند آنر هستیم که با فونتی بزرگ بر روی جعبه نمایان است و نام دستگاه یعنی honor ۷C در کنار برند آنر بر روی جعبه با فونتی سفید رنگ حک شده است. مانند محصولات پیشین آنر٬ هیچ عکسی از گوشی‌ هوشمندی که دورن جعبه قرار دارد٬ مشاهده نمی‌شود. در پشت جعبه این دستگاه٬ اطلاعاتی مانند اندازه و نوع صفحه نمایش٬ اطلاعات مربوط به دوربین دستگاه و .. درج شده است.
پس از بازگشایی جعبه٬ یک عدد گوشی هوشمند٬ دفترچه راهنما٬ کابل ساده microUSB و شارژر در اختیار قرار می‌گیرد.این دستگاه در پوششی پلاستیکی در دسترس است که محافظی در برابر صدمات احتمالا در زمان بارگیری محسوب می‌شود

 

برای مشاهده ادامه مطلب کلیلک کنید:  بررسی تخصصی گوشی آنر ۷C / متحیر شوید

منبع: سایت موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

همراه من نام اپلیکیشن بسیار کاربردی شرکت همراه اول برای خدمات رسانی هرچه بهتر به کاربران این اپراتور است که ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه‌ی کاربران، قادر است خدمات کابردی بسیاری را به آن ها ارائه کند. با موبایلستان همراه باشید تا در کنار معرفی این اپلیکیشن به بررسی ببیشتر این برنامه بپردازیم.

اپلیکیشن همراه من که یکی از اپلیکیشن‌های خدماتی در زمینه سرویس‌های مربوط به شرکت همراه‌ اول است توانسته بخوبی نیازهای کاربران این برنامه را برطرف کند. پیش‌تر کسانی که از سیم کارت‌های همراه اول استفاده می‌کردند مجبور بودند برای استفاده از خدماتی که شرکت همراه اول ارائه می‌کند، بصورت حضوری به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کنند اما اپراتور همراه اول که همیشه در خدمات رسانی و تامین آسایش کاربرانش پیشرو بوده، با طراحی و ارائه برنامه همراه من، بار دیگر نشان داد جلب رضایت کاربران و فراهم نمودن بستری امن و آسان برای خدمات رسانی در اولویت کار این شرکت قرار دارد.

این اپلیکیشن توانایی ارائه اکثر خدمات مورد نیاز کاربران را داراست. خدماتی که بر اساس فزونی استفاده طبقه بندی شده‌اند مانند: مانند مشاهده قبض، پرداخت قبض، خرید و مشاهده بسته‌‌های اینترنتی و …

به محض نصب و شروع استفاده از این برنامه٬ همراه اول یک بسته اینترنتی هدیه با حجم ۱ گیگابایت را برای کاربر در نظر می‌گیرد. بعد از پشت سر نهادن مراحل اولیه و ایجاد اکانت که ساده و بدون پیچیدگی‌های خاصی است می‌توان از خدمات این برنامه استفاده کرد.

پرداخت صورتحساب

بنابر بررسی های موبایلستان ؛ گرچه با حذف قبض های کاغذی گامی بزرگ در پیشرفت فناوری و پرداخت غیر حضوری صورت حساب‌ها برداشته شد اما حضور در کنار دستگاه‌ی خودپرداز و یا استفاده از اپلیکیشن‌های بانکی هنوز هم برای بسیاری از مردم مشکل است. اپلیکیشن همراه من با به نمایش گذاشتن اطلاعات کامل قبوض میان‌دوره و پایان‌دوره، گزینه هایی برای پرداخت سریع و آسان آن را نیز فراهم نموده که سهولت استفاده از آن بسیار بیشتر از سایر برنامه های بانکی است. همچنین کاربرانی که به دلیل بدهی سیم‌کارتشان قطع یا یک‌طرفه شده نیز می‌توانند در مدت‌ زمانی اندک ارتباط خود با شبکه را مجددا برقرار کنند. یکی دیگر از قسمت های جالبی که در این بخش از برنامه‌ی همراه من طراحی شده است، مدیریت هزینه‌ها برای کنترل و کاهش آن هاست.

حالا که حرف از صورت حساب و پرداخت قبوض است، بهتر است یکی دیگر از قابلیت‌های مالی برنامه همراه من را نیز معرفی کنیم:

تقسیط بدهی

قابلیت تقسیط بدهی که مختص سیم کارت‌های دائمی همراه اول است، یک‌بار در سال انجام می‌گیرد. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند بدهی خود را در دو قسط پرداخت کرده و بدون آن‌که نیاز به تسویه کامل باشد، از سیم‌کارت خود استفاده کنند.

بسته‌های نوترینو

بنابر بررسی های موبایلستان یکی دیگر از بخش‌های کاربردی این برنامه، فعال‌سازی، خرید و مشاهده گزارش مصرف بسته‌های نوترینو است. همان‌طور که قابل حدس زدن است اولین گزینه در این بخش٬ مربوط به فعال‌سازی بسته‌های نوترینو است. در بخش بعدی در این قسمت کاربر می‌تواند انواع بسته‌های اینترنتی نوترینو را مشاهده و بنابر نوع استفاده و با در نظر گرفتن بودجه خود یکی از بسته ها را خریداری کند.

برای مشاهده مطلب کامل بر روی لینک کلیک کنید: بررسی تخصصی اپلیکیشن همراه من

منبع: سایت موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

حوالی سال ۲۰۱۳ بود که برندی جدید با نام  آنر به بازار عرضه شد. از آن زمان برند آنر به صورت مستقل از هواوی تمام تلاش خود را کرد تا محصولاتی اقتصادی را به صورت آنلاین در اختیار کاربرانش قرار دهد. البته در یک سال نخست فعالیت، این برند تنها برای بازار چین عرضه می‌شد اما از ماه آوریل ۲۰۱۴، این شرکت محصولی را با نام honor ۳C برای بازار مالزی عرضه کرد که در واقع اولین فعالیت این کمپانی بود که در خارج از مرز‌های چین انجام می‌شد. در اکتبر همان سال نیز شاهد حضور این برند در بازار اروپا بودیم که مراسم معرفی آن در شهر برلین برگزار شد. اولین پرچم‌داری که تحت برند آنر روانه بازار اروپا شد، honor ۶ نام داشت. میزان فروش این محصول در اروپا بسیار خوب بود. به گونه‌ای که این محصول توانست در طول ۶ ماه ۲۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد که این میزان با کل فروش سال ۲۰۱۴ برابر بود. برند آنر در طول این مدت، حضور خود در سطح جهان را گسترش می‌داد که در نهایت در ژوئن سال ۲۰۱۵ توانست در ۷۴ کشور نظیر کشور‌های اروپایی، هندوستان و ژاپن حضور داشته باشد.

سال ۲۰۱۵ بود که دومین پرچم‌دار این کمپانی با نام آنر ۷ عرضه شد. در اکتبر سال ۲۰۱۵ نیز این برند اعلام کرد که قصد دارد به فروش و سود دو برابر برسد و همچنین برنامه‌اش برای تمرکز به بازار چین را به صورت عمومی اعلام کرد. هدف برند آنر در آن زمان دستیابی به سود ۵ میلیارد دلاری بود.

همان‌طور که گفته شد، برند آنر در ابتدا تمام تمرکز خود را روی فروش آنلاین قرار داده بود و از این طریق قصد داشت تا هزینه‌های مربوط به فروشگاه‌های واقعی را از چرخه حذف کرده و در نهایت محصول ارزان‌تری را در اختیار مشتریان قرار دهد. فروشگاه آنلاین آنر که در ابتدا از بازار چین شروع به کار کرده بود، Vmall نام داشت. این فروشگاه آنلاین در سال ۲۰۱۵ در بازار‌های اروپا و انگلیس نیز شروع به کار کرد و کاربران این مناطق از طریق فروشگاه  آنر  می‌توانستند خریدهایشان را به صورت مستقیم از کمپانی انجام دهند. اما در اواخر سال ۲۰۱۵ بود که آنر خبر از اتفاق بزرگی داد و اعلام کرد که قصد دارد تلفن‌های هوشمند و ابزار‌های پوشیدنی‌اش را برای بازار آمریکا نیز عرضه کند. ورود این برند به بازار آمریکا از طریق نمایشگاه سالانه CES صورت گرفت که آنر در جریان آن از محصول جدید خود با نام آنر ۵X رونمایی کرد. این محصول در ابتدا تنها به صورت آنلاین قابل خریداری بود اما بعد از مدتی خرده فروشی‌ها نیز به فروش آن مشغول شدند.

آگوست ۲۰۱۶ بود که Recode اعلام کرد آنر توانسته ۶۰ میلیون نسخه از محصولات خود را بفروش رساند که در نتیجه آن درآمد ۸.۴ میلیارد دلاری عاید کمپانی شده است. سومین پرچم‌دار آنر نیز با نام honor ۸ در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شد.

آنر 9

دسامبر ۲۰۱۶ آنر از محصول جدیدی با نام آنر مجیک (honor magic) رونمایی کرد. این اتفاق با مراسم سومین سالگرد تاسیس برند آنر همزمان بود. آنر مجیک در واقع یک هوش مصنوعی بود که قابلیت تعامل هوشمند بر اساس اطلاعات کاربران را ارائه می‌داد. کمی بعد‌تر، در ژانویه ۲۰۱۷ شاهد معرفی محصول جدید آنر با نام آنر ۶X در نمایشگاه CES بودیم. البته این محصول پیش‌تر در بازار چین عرضه شده بود و از این نمایشگاه به بعد روانه بازار ۱۳ کشور دیگر نیز شد که آمریکا هم یکی از آن‌ها بود. این تلفن هوشمند جایزه بهترین محصول CES ۲۰۱۷ را از نشریات مختلف نظیر Android Authority، Digital Trends، Slash Gear و Talk Android دریافت کند.

آنر ۸  پرو نیز در آوریل ۲۰۱۷ روانه بازار شد که البته قبل از آن در چین با نام آنر V۹ عرضه شده بود. آنر ۹ هم به عنوان چهارمین پرچم‌دار این برند در ژوئن ۲۰۱۷ عرضه شد که توانست در ماه نخست ۱ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

لازم به ذکر است که George Zhao مسئول بازار‌های جهانی  آنر  است و Eva Wimmers نیز به عنوان مسئول آنر در بازار اروپا انجام وظیفه می‌کند. این دو شخصیت از افراد شناخته شده این حوزه به شمار می‌روند.

برنامه تجاری آنر

تا سال ۲۰۱۶ برند  آنر  تمام محصولات خود را تنها از طریق فروشگاه آنلاین خود و سایر فروشگاه‌های سوم شخص آنلاین به فروش می‌رساند اما بعد‌ها برخی از محصولات این برند در فروشگاه‌های فیزیکی منتخب نیز برای فروش قرار گرفتند. هزینه‌های مربوط به فروشگاه‌های فیزیکی دلیلی بود که آنر را از فروش فیزیکی محصولاتش منصرف می‌کرد و قصد داشت به جای ایجاد این هزینه‌ها، محصولات خود را با قیمت پایین‌تری به دست مشتریان برساند. فروش آنلاین محصولات آنر دارای تخفیفات روزانه نیز بود و کاربران Honor Club می‌توانستند موقع خرید محصول، تخفیف بگیرند.

محصولات آنر در بازار ایران نیز محبوبیت زیادی دارند. از آن‌جایی که این برند جوانان را بازار هدف خود مشخص کرده، تلاش می‌کند تا محصولاتی با قابلیت‌های کاربردی و البته قیمت مناسب روانه بازار کند. در نتیجه این رویکرد، اغلب محصولات برند آنر دستگاه‌های جذابی به حساب می‌آیند که قیمتشان نیز مناسب است. در بازار ایران هم افراد زیادی از محصولات این برند استفاده می‌کنند.
تاکنون محصولات زیادی توسط برند آنر در سری‌های مختلف روانه بازار شده‌اند. از سری‌های این برند می‌توان به سری C، V، i، X و چند سری دیگر اشاره کرد. پرچم‌داران این برند به ترتیب آنر ۶، آنر ۶ پلاس، آنر ۷، آنر ۸، آنر ۸ پرو، آنر ۹ و آنر ۱۰ هستند که آخرین پرچم‌دار این کمپانی با نام آنر ۱۰ چند روز پیش معرفی شد.

برای مطالعه کامل مطلب کلیک کنید: هر آنچه که باید در خصوص برند آنر (honor) بدانیم

منبع: سایت موبایلستان



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

با پيشرفت علم رباتيك، شاهد طراحي ربات‌هايي با شكل‌ها و كاربردهاي مختلف بوده‌ايم. يكي از پركاربردترين ربات‌هايي كه تا كنون طراحي شده‌اند، پهپادها هستند. اين ربات‌ها در واقع پرندگاني هستند كه به هواپيماهاي بدون سرنشين شهرت پيدا كرده‌اند. پهپادها انواع مختلفي دارند كه كوادكوپترها از پركاربردترين آن‌ها محسوب مي‌شوند.

 

كارايي‌هاي مختلف كوادكوپترها

مهم‌ترين دليلي كه باعث افزايش اهميت و محبوبيت كواد كوپتر شده است، كارايي بالاي آن‌ها و امكان استفاده از كوادكوپتر براي مصارف تجاري يا سرگرمي است. كاربران مي‌توانند از كوادكوپترها براي بازي و تفريح استفاده كنند. در اين صورت بهتر است از نمونه‌هاي ساده و ارزان قيمت اين پرندگان هوشمند بهره ببرند. اما برخي ديگر از كاربران، كوادكوپترها را براي اهداف تجاري مورد استفاده قرار مي‌دهند. عكاسي‌ها و فيلمبرداري‌هاي هوايي، فيلمبرداري براي صحنه‌هاي مختلف فيلم‌ها، جاسوسي، نقشه‌برداري هوايي و... از كاربردهاي مختلف كوادكوپترها در مصارف تجاري محسوب مي‌شوند. قاعدتا در صورتي كه كاربران بخواهند از كوادكوپترها براي موارد جدي‌تر استفاده كنند، بايد انواع پيچيده‌تر و پيشرفته‌تر آن را تهيه كنند.

 

گستره متنوع قابليت‌هاي كوادكوپترها

اين پرندگان رباتيك و هوشمند، قابليت‌هاي مختلفي دارند و در دسته‌هاي متنوعي گروه‌بندي مي‌شوند. ابتدايي‌ترين انواع كوادكوپتر، طراحي ساده‌اي كه فقط براي تفريح، سرگرمي و آموزش مورد استفاده قرار مي‎گيرند، نسبت به نمونه‌هاي پيجيده‌تر قيمت پاييني دارند و اغلب كاربران مي‌توانند به راحتي يكي از مدل‌هاي آن را براي خود بخرند. قيمت پايين كوادكوپترهاي ساده، آن‌ها را به دستگاه‌هاي مناسبي براي يادگيري اوليه و آموزش كار با كوادكوپتر تبديل كرده است.

اما انواع پيچيده‌تر كوادكوپترها، قابليت‌هاي متنوعي دارند. از مهم‌ترين امكانات اين دستگاه‌ها مي‌توان به قابليت حمل دوربين، لنزهاي پيشرفته دوربين، فوكوس خودكار، لرزشگير و... اشاره كرد. اما بسياري از كوادكوپترهاي حرفه‌اي به همه يا برخي قابليت‌هاي اصلي نظير كنترل خودكار پرواز و فرود، GPS براي مسيريابي و بازگشت خودكار، امكان كنترل و مديريت از طريق اپليكيشن روي گوشي هوشمند، قابليت ارسال زنده تصوير از طريق WiFi و امواج راديويي قوي‌تر، حسگرهاي جلوگيري از برخورد با موانع، قفلبراي تثبيت ارتفاع، امكان بازگشت به محل و... مجهز هستند كه در قيمت نهايي آن‌ها تاثير بسزايي دارد. بنابراين هر فردي مي‌تواند متناسب با نوع كاربري خود بهترين نمونه را انتخاب كند.

 

خدمات پس از فروش كوادكوپتر

واقعيتي كه درباره بازار خريد و فروش كوادكوپتر در ايران وجود دارد، اين است كه پهپادها نظير بسياري از دستگاه‌هاي هوشمند، داراي خدمات پس از فروش مطمئن نيستند . در صورتي كه هريك از قطعات داخلي اين دستگاه‌ها آسيب ببيند و از كار بيفتد، پيدا كردن قطعات جايگزين آن براي كاربران سخت خواهد بود. به همين دليل، اغلب افراد نسبت به خريد كوادكوپتر ترديد دارند. چرا كه با هر آسيبي، پهپادها و كوادكوپترها كاملا بلااستفاده شده و همه هزينه كاربران براي خريد آن‌ها هدر خواهد رفت.

اما فروشگاه آنلاين آي پهباد، ضمن ارائه مطمئن كوادكوپترها، قادر است قطعات يدكي و لوازم جانبي اين پرندگان رباتيك را نيز براي كاربران تامين كند، تا افراد بدون نگراني از آسيب كوادكوپتر خود به راحتي از آن استفاده كنند.

آي پهپاد، فقط فروشگاهي براي تامين كوادكوپتر نيست. بلكه مشاوران و كارشناسان اين مجموعه در همه مراحل كار با كوادكوپتر، كاربران را همراهي مي‌كنند.

به همين دليل، در صورتي كه افراد نحوه كار با اين دستگاه‌هاي هوشمند را نياموخته باشند، مي‌توانند به راحتي با كارشناسان آي پهباد تماس بگيرند تا آموزش‌هاي لازم براي كار با كوادكوپتر به آن‌ها داده شود.

همچنين، كارد مجرب آي پهباد، قطعات يدكي نظير گيربوكس، موتور، ملخك، ريموت كنترل و... هر دستگاه را كاملا تامين كرده است و كاربران مي‌توانند در صورت نياز هريك از اين قطعات را به راحتي از iPahbad تهيه كنند.

 

نتيجه

كاربران و طرفداران كوادكوپتر بايد خريد اين دستگاه‌ها، ضمن در نظر گرفتن بودجه و كارايي خود، به خدمات پس از فروش اين پرندگان هوشمند و حساس توجه كنند تا در صورت بروز هر مشكلي در عملكرد كوادكوپتر، به سادگي بتوانند آن را حل كنند. به همين دليل، مراجعه به فروشندگان مطمئني كه افراد را تا آخرين مرحله كار با كوادكوپتر همراهي كند، اهميت بالايي خواهد داشت.

 

براي خريد كوادكوپتر با كارشناسان آي پهباد تماس بگيريد.

www.ipahbad.com



:: برچسب‌ها: کواد کوپتر , کواد کوپتر , خرید کواد کوپتر , خرید کوادکوپتر , تعمیر کوادکوپتر , پهپاد , پهباد ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
بیشتر دانش آموزان تمایل دارند در بهترین مدارس تحصیل کنند و در آینده موقعیت اجتماعی خوبی در جامعه داشته باشند. به همین دلیل یکی از انتخاب هایشان مدارس نمونه دولتی است.برای موفقیت در آزمون نمونه دولتی باید یک برنامه ریزی مناسب داشته باشید در حالی که متاسفانه بیشتر دانش آموزان برنامه ریزی درستی برای درس خواندن ندارند مثلا یکی از ابتدایی ترین و در عین حال مهمترین اصل درس خواندن، خواندن هر درس در همان روز است. به همین دلیل ما قصد داریم در این مقاله تمام اطلاعات لازم برای برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی و بهترین روش درس خواندن ، بهترین منابع کمک آموزشی و منابع اصلی آزمون پایه ششم و نهم را در اختیار شما دانش آموزان عزیز قرار دهیم.
 
 
 
مطمئنا بیشتر شما دانش آموزانی که میخواهید در آزمون نمونه دولتی شرکت کنید از این آزمون برای خود یک غول ساخته اید در صورتیکه این آزمون هم مانند همان آزمون هایی است که در مدرسه از شما گرفته می شود پس اولین پیشنهاد ما به شما دانش آموزان عزیز این است که است که استرس و نگرانی را از خود دور کنید. فقط برای موفقیت در این آزمون باید کمی با دقت تر درس بخوانید و از هر فرصتی برای درس خواندن استفاده کنید و زمان را از دست ندهید. برنامه ریزی در واقع به معنی حرکت گام به گام و در عین حال هوشمندانه برای رسیدن به موفقیت است. اگر شما هم جزو دانش آموزانی هستید که همیشه از کمبود وقت شکایت دارند، بدانید که یکی از نتایج برنامه ریزی انجام دادن به موقع کارهاست. اگر برای کارهایتان برنامه ریزی داشته باشید باعث می شود حرکت شما در مسیر درس خواندن بیشتر شده و سریع تر به موفقیت برسید. در ادامه ابتدا یکسری از نکاتی که هر دانش آموزی باید برای برنامه ریزی بداند را برایتان توضیح می دهیم و بعد از آنبه نکاتی درباره برنامه ریزی و نحوه ی درس خواندن صحیح برای قبولی شما در آزمون نمونه دولتی خواهیم پرداحت.
 
نکاتی که باید برای درس خواندن و برنامه ریزی درسی رعایت کنید.  
 
هیچوقت برای مدت زمان طولانی برنامه ریزی نکنید زیرا ممکن است در اواسط برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی یک اتفاق غیرمنتظره برایتان پیش بیاید در نتیجه چند روزی نتوانید دقیقا به برنامه ای که نوشته اید عمل کنید در این صورت برنامه ریزیتان بهم می ریزد و رفته رفته ناامید و دلسرد می شوید. بهترین زمان برای برنامه ریزی یک هفته است. اگر برای یک هفته برنامه ریزی کنید ظرف مدت چند هفته براحتی متوجه نقاط ضعف و قوت خود می شوید و در نتیجه برای هفته های بعدی بهتر می توانید برنامه ریزی کنید.
شاید جمله ی هر درسی را همان روز بخوانید برایتان کلیشه ای و عادی شده باشد ولی لازم است بدانید یکی از ساده ترین در عین حال  مهمترین و موثرترین اصول یادگیری مطالعه ی هر درس در همان روزی است کهه در مدرسه یاد گرفته اید زیرا با این روش مطالب مدت زمان طولانی تری در ذهن باقی می ماند.
یکی از اشتباهات اکثر دانش آموزان این است که وقتی تصمیم به خواندن درسی می گیرند مدت زمان زیادی بدون وقفه درس می خوانند در صورتیکه که این کار هیچ کمکی به شما نمی کند زیرا ذهن شما خسته می شود و کیفیت یادگیری به شدت کم می شود بنابراین بهتر است 1 ساعت مطالعه کنید و سپس 15 دقیقه استراحت کنید و سپس دوباره مطالعه را شروع کنید.
یکی دیگر از اشتباهات اکثر دانش آموزان این است که وقتی می خواهند برنامه ریزی کنند از اول صبح تا آخر شب برنامه درسی می نویسند و مطمئنا اگر یک روز بنا به دلایلی نتوانند مطابق برنامه ریزی درس بخوانند از برنامه هفتگیشان عقب می مانند. پس حتما برنامه ای که می نویسید انعطاف داشته باشد مثلا یک ساعات خاص یا یک روز خاصی را به جبران درس هایی که در مدت مشخص نتوانسته اید بخوانید، اختصاص دهید.
حتما حتما حتما در برنامه ریزیتان زمان هایی را هم برای تفریح و انجام کارهایی که شما را خوشحال می کند اختصاص دهید تا در آن زمان ها از نظر انرزی و نشاط ریکاوری کنید.
یادتان باشد برای ذخیره اطلاعات در حافظه بلند مدتمان حتما باید یکم مطلب را چند بار مرور کنیم پس هنگام برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی زمان هایی را هم برای مرور درس های خوانده شده در طول هفته اختصاص دهید.
برنامه ریزی برای قبولی در آزمون نمونه دولتی 
1 – اولین قدم قبل از اینکه شروع به برنامه ریزی و نوشتن برنامه کنید این است که، برای خود هدف تعیین کنید و همیشه قبل از اینکه درس خواندن را شروع کنید به آن هدف فکر کنید.( مثلا اینکه برای قبولی در فلان رشته و فلان دانشگاه باید سطح علمی بالایی داشته باشید و بیشتر از بقیه درس بخوانید. مطمئنا بعد از مرور هدف با انگیزه بیشتری درس می خوانید.)
 
2 – در محیط آرام و به دور از شلوغی و هرج و مرج و بهم ریختکی مطالعه کنید تا حواستان پرت نشود.
 
3 – درس های هر روز را همان روز بخوانید تا درس های روی هم انباشته نشوند.
 
4 – در هر درس نکات مهم و کلیدی   آزمون نمونه دولتی را یادداشت کنید و هر چند روز یکبار نکات را مرور کنید تا فراموشتان نشود.
 
5 – امتحانات مدرسه به صورت تشریحی برای شما طرح می شود ولی سوالات آزمون نمونه دولتی تستی است بنابراین هر چند روز یک بار تست را تمرین کنید.( برای این کار می توانید از کتاب های تستی کمک آموزشی و یا نمونه سوالات آزمون های نمونه دولی سال های گذشته را حل کنید.) تا با نحوه ی حل کردن سوالات تستی آشنا شوید و در زمان آزمون اصلی دچار مشکل و کمبود وقت نشوید.


:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 

نشست رییس و معاونان دانشگاه تربیت مدرس با هیات رییسه دانشکده پزشکی در خصوص سنوات تحصیل دانشجویان این دانشکده برگزار شد.

 در این نشست دکتر عیسی محمدی رییس دانشکده پزشکی به طولانی شدن دوره آموزشی دانشجویان دکتری در برخی از رشته‌های این دانشکده اشاره کرد و گفت: طبق آیین نامه وزارت بهداشت، طول دوره تحصیل دانشجویان این دانشکده در برخی از رشته ها به دلیل تعداد بالای واحدهای آموزشی، طولانی تر شده و دانشجویان از ترم نهم به بعد مشمول جریمه های آموزشی شده و از امکانات رفاهی مانند خوابگاه و غذا با تعرفه دانشجویی بهره مند نخواهند شد.

در ادامه دکتر اصلاحچی معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: طبق آیین نامه وزارت بهداشت طول دوره تحصیل دانشجویان تا ترم 9 مجاز است و در موارد استثنایی و طبق نظر کمیسیون موارد خاص، می تواند تا 3 ترم تمدید شود.

وی افزود: با توجه به آیین نامه رفاهی وزارت بهداشت نیز تسهیلات رفاهی بیشتر از ترم 8 در دوره دکتری تعلق نمی گیرد و دانشگاه نیز به هیچ عنوان بیش از 10 ترم نمی‌تواند به دانشجویان دکتری تسهیلات رفاهی ارائه دهد.

دکتر احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس نیز پس از استماع سخنان رییس و معاونان دانشکده علوم پزشکی و بررسی آیین نامه‌های موجود مقرر نمود دانشجویان دانشکده علوم پزشکی که طبق آیین‌نامه وزارت بهداشت تعداد واحدهای آموزشی بیشتری را باید بگذرانند و طول دوره تحصیل آنان طولانی‌تر می‌شود، طبق نظر و صلاحدید دانشکده در ترم دهم و یازدهم به صورت موردی از پرداخت جریمه آموزشی معاف شوند و یا در پرداخت شهریه آموزشی تخفیف بیشتری برای آنان لحاظ گردد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، با توجه به محدودیت خوابگاه و مسائل رفاهی دانشگاه،‌ از ترم دهم به بعد دانشگاه نمی تواند تسهیلات رفاهی در اختیار دانشجویان قرار دهد و دانشجویان با توجه به تخفیفی که از محل شهریه آموزشی به آنان تعلق می گیرد می توانند از خوابگاه های خودگردان شهریه ای بهره مند ش



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

کارنامه اعلام نتیجه اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت:

کارنامه فقط از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزشرشته مامایی پزشکی به آدرس sanjeshp.ir قابل‌رؤیت و دریافت می‌باشد. داوطلبان می‌توانند با وارد نمودن کد ره‌گیری، کارنامه خود را ملاحظه و دریافت نمایند. این کارنامه حاوی اطلاعات زیر می‌باشد:

  • مشخصات فردی
  • سهمیه
  • نمره خام دروس امتحانی به درصد
  • نمره کل تراز به درصد
  • رتبه در سهمیه
  • رتبه کل داوطلب در بین کلیه داوطلبانرشته مامایی همان رشته بدون اعمال سهمیه (رتبه آزاد). 

کلیه اطلاعات کارنامه بر اساس اطلاعاتی که توسط داوطلب در فرم ثبت‌نام درج‌شده انجام‌گرفته است و به‌منزله تائید شرایط، مدارک و اطلاعات اعلام‌شده از سوی داوطلب، توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی نمی‌باشد. در هر مرحله از آزمون (قبل یا بعد از پذیرش، طی دوره تحصیل و…) در صورت وجود مغایرت در اطلاعات مندرج در فرم ثبت‌نام، نوع سهمیه، مدارک و سایر موارد ارائه‌شده توسط داوطلب و یا ناقص و یا ناخوانا بودن مدارک یا ارسال اسکن مدرک ناصحیح، توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی طبق ضوابط اقدام لازم به عمل خواهد آمد (ازجمله حذف داوطلب از روند سنجش و پذیرش و یا لغو قبولی در آزمون). 

نکات مهم مربوط به آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت:

البته در صورت محرز شدن تقلب و تخلف رشته مامایی در هر مرحله از آزمون یا حین تحصیل علاوه بر محروم شدن فرد در هر مرحله از تحصیل، متخلف به هیئت بدوی رسیدگی به تقلب و تخلف آزمون‌ها وزارت متبوع (بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی) معرفی خواهد شد. کارنامه اولیه، فقط بر اساس اطلاعات مندرج در فرم ثبت‌نام و نمرات اکتسابی داوطلب صادرشده است و به‌منزله مجاز بودن یا پذیرفته شدن داوطلب نمی‌باشد. داوطلب ملزم است در صورت مجاز بودن نسبت به انتخاب رشته محل تحصیل خود اقدام نماید.



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

پیرو اطلاعیه مورخ 96/10/30 بدین‌وسیله از داوطلبانی كه اسامی آنها به عنوان پذیرفته شدگان نهایی هر یك از رشتههای تحصیلی در مرحله تكمیل ظرفیت آزمون‌ سراسری‌ سال 1396 در سایت این سازمان اعلام شده است، دعوت می‌نماید كه با همراه داشتن مدارك به شرح ذیل برای ثبت‌نام در یكی از روزهای یكشنبه 8/11/96 و یا دوشنبه مورخ 9/11/96 به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند، بدیهی است عدم مراجعه به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنها تلقی خواهد شد. 

تذكر مهم: كلیه پذیرفته‌شدگان لازم است قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه و یا موسسه محل قبولی خود برای اطلاع از برنامه زمانی، مكان، مدارك مورد نیاز و نحوه مراجعه خود جهت ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه محل قبولی ذیربط مراجعه نمایند. در صورتی كه زمان خاصی از سوی دانشگاهها و موسسات برای ثبت‌نام اعلام نشده باشد داوطلبان می‌بایست در یكی از روزهای فوق برای ثبت‌نام مراجعه نمایند.

الف- مداركی كه پذیرفته‌شدگان لازم است به هنگام ثبت‌نام ارائه نمایند:

1- كلیه پذیرفته‌شدگان باید دارای یكی از مدارك پایان دوره كاردانی (فوق دیپلم) و یا گواهینامه دوره پیش‌دانشگاهی یا دیپلم چهارساله نظام قدیم آموزش متوسطه (دارای بخش و شهر محل اخذ مدرك) بوده باشند و یا حداكثر تا تاریخ 96/06/31 نسبت به اخذ آن اقدام نموده باشند.

2- اصل مدرك و یا گواهی تحصیلی پایان دوره متوسطه و دو سال ما قبل آن برای كلیه پذیرفته‌شدگان اعم از نظام جدید و یا نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدیر دبیرستان یا هنرستان به انضمام تصویر آن كه بخش و شهر محل اخذ مدرك تحصیلی در آن مشخص باشد.

 3- اصل و یا گواهی مدرك پایان دوره كاردانی پیوسته آموزشكدههای فنی و حرفهای برای پذیرفتهشدگان دارای مدرك مذكور با قید تاریخ اخذ مدرك كاردانی (حداكثر تا تاریخ 96/06/31) به انضمام تصویر آن، همچنین اصل و یا گواهی دیپلم متوسطه، سال ما قبل دیپلم و دو سال ماقبل دیپلم با مهر و امضاء مدیر دبیرستان و یا هنرستان كه بخش و شهر محل اخذ دیپلم و سال ما قبل دیپلم و دو سال ماقبل دیپلم در آن مشخص شده باشد، به انضمام یك برگ تصویر آن.

4- اصل شناسنامه و كارت ملی و دو سری كپی از آنان.

5- شش قطعه عكس 4×3 تمام رخ تهیه شده در سالرشته مامایی جاری (پذیرفته شدگان مرد كه برای آنان معافیت تحصیلی درخواست می‌گردد لازم است دوازده قطعه عكس همراه داشته باشند). 

6- مدركی كه وضعیت نظام وظیفه آنها را با توجه شرایط مربوط به مقررات وظیفه عمومی مندرج در دفترچه راهنمای شماره یك آزمون سراسری سال 1396 مشخص كند (برای برادران).

7- اصل حكم مرخصی سالانه یا موافقت كتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای كارمندان.

8- با توجه به بخشنامه 221446/460 مورخ 91/10/18 ریاست‌ محترم‌ مركز سنجش آموزش ‌و پرورش كلیه پذیرفته‌شدگان می‌بایست به همراه تصویرگواهی پیش‌دانشگاهی خود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و درخواست تاییدیه‌ی تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را نمایند و رسید مربوط را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند. كلیه پذیرفته‌شدگان حتماً عنوان رشته قبولی و عنوان و آدرس دانشگاه محل قبولی خود را در زمان تكمیل فرم در دفاتر پیشخوان اعلام نمایند.

ب- تذكرات مهم در رابطه اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی این کارنامه حاوی اطلاعات زیر می‌باشد:

1- داوطلبانی كه اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی هر یك از رشتههای تحصیلی در مرحله تكمیل ظرفیت آزمون‌ سراسری‌ سال 1396 اعلام گردیده است، چنانچه جزء پذیرفته‌شدگان مرحله شهریور ماه رشته متمركز آزمون سراسری سال 1396 نیز باشند، برابر ضوابط اعلام شده قبولی آنان در مرحله شهریورماه رشته متمركز لغو شده و منحصراً می‌بایست در رشته پذیرفته‌شده مرحله تكمیل ظرفیت (قبولی جدید) ثبت‌نام و ادامه تحصیل دهند و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد.

2- برای پذیرفته‌شدگان مرحله تكمیل ظرفیت در دورههای روزانه یك نوبت از حداكثر دو نوبت قبولی منظور خواهد شد.

3- داوطلبانی كه اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شده نهایی دورههای روزانه درج گردیده، خواه در مؤسسه آموزش عالی ذیربط ثبت‌نام نمایند و یا ننمایند، در صورت شركت در آزمون سراسریرشته مامایی سال 1397، منحصراً مجاز به پذیرش در رشته‌های غیر روزانه خواهند بود.

4- به اطلاع آن دسته از داوطلبانی كه در زمان اعلام نتایج نهایی علاوه بركدرشته محل قبولی برای آنان یكی از كدهای 11 (دانشگاه فرهنگیان) و یا 21 (رشته‌های تحصیلی دانشگاه شهید مطهری) اعلام گردیده است، رشته ماماییمی‌بایست به منظور اطلاع از برنامه‌زمانی انجام مراحل مصاحبه و گزینش به سایت موسسه معرفی‌شده مراجعه نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

شورای عالی آموزش و پرورش در اولین گام برای کاهش استرس و افزایش نشاط در مدارس؛ حذف امتحانات ورودی پایه هفتم برای مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی و مدارس خاص را تصویب کرد.

همچنین در این شورا تصویب شد تجویز کتابهای کمک درسی ممنوع است.

این اقدام به منزله کاهش اضطراب دانش آموزان دوره ابتدایی برای آزمون ورودی مدارس مذکور ارزیابی می‌شود.

پیش از این بطحایی وزیر آموزش و پرورش از حاکمیت آزمون در نظام آموزشی انتقاد کرده بود

به گفته وزیر "مشکل ما در آموزش پرورش این است که بچگی را از بچه‌ها گرفته ایم و نتیجه‌گرا شده‌ایم"

بطحایی در همین راستا وعده داد که در گام اول حاکمیت آزمون در دوره ابتدایی کنار گذاره می‌شود.

تفاوت مدارس تیزهوشان با مدارس نمونه دولتی و غیرانتفاعی

این مدارس  شرایط  خاصی  را برای ثبت نام دانش آموزان و پذیرش آنها دارند.

درست است که اسامی آنها متفاوت است اما محتوای آموزشی آنها یکی است چون منابع آموزشی همه ی آنها یکی می باشد.

تنها تفاوتی که این مدارس با هم دارند تفاوت در میزان حجم تکالیف درسی، شیوه های آموزشی و تدریس و برنامه آموزشی متفاوت است.

مثلا در یک مدرسه  برای دانش آموزان به صورت ماهانه آزمون برگزار می کنند، در مدرسه ای دیگر بجای یک کتاب چندین کتاب آموزشی تدریس می شود.

خلاصه دانش آموزان اینگونه مدارس وقت سرخاراندن هم ندارند.

چون تا دلشان بخواهد کلاس های آموزشی ویژه، کلاس های اضافه و فوق برنامه ها دارند.

باید صورت سوال را تغییر بدهیم و بپرسیم که چه دانش آموزی با چه خصوصیتی بهتر است در کدام یک از این مدارس تحصیل کند؟

بطور مثال، دانش آموزان خونسردی که با مسائل خیلی راحت برخورد می کنند یا دانش آموزانی که خیلی استرسی هستند برای تحصیل در این مدارس مناسب نیستند.

مثلا دانش آموزی که تکالیف درسی خود را به موقع انجام نمی دهد چطور می تواند علاوه بر کتاب های درسی، کتاب های کمکی که سطح آن از سطح کتابهای درسی بالاتر است را بخواند؟

والدینی که بدون در نظر گرفتن خصوصیات و استعداد فرزند خود اصرار به ثبت نام در اینگونه مدارس دارند، در اغلب موارد جز استرس، فشار روانی که بر کودک و والدین او پیش می آید، پیامد دیگری ندارد.

پس اگر فرزند شما این ویژگی هایی که در ادامه ذکر می کنیم داشته باشد از ثبت نام او در این مدارس جلوگیری شود:

1- اگر فرزند شما بیش از حد مضطرب است

2- اگر فرزند شما بیش از حد منضبط است و برای انجام تکالیف درسی خود، استرس شدید دارد.

3- اگر فرزند شما دارای روحیه خونسرد و بی خیالی است.

 

 آیا مدارس تیزهوشان مدارس خوبی هستند؟

ثبت نام مدارس تیزهوشان

مدارس تیزهوشان شرایط و ضوابط خاصی دارند که برای ثبت نام حتما باید این ضوابط رعایت شود.

آزمون تیزهوشان در دو مقطع ششم و نهم برگزار می شود.

شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی:

  •  دانش آموز باید در حال تحصیل در سال ششم دبستان باشد.
  • در کلیه دروس خود در سال پنجم ابتدایی نمره خوبی کسب کرده باشد.
  • داشتن تابعیت ایرانی، البته دانش آموزانی که تابعیت ایرانی هم ندارند با قبول شرایط  خاص می توانند دراین آزمون شرکت کنند.

شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم

  • دانش آموز باید در حال تحصیل در سال نهم باشد.
  • معدل سالانه دانش آموز در سال هشتم 19 یا بالای 19 باشد.
  • داشتن تابعیت ایرانی البته دانش آموزان دیگر هم با تبعه سایر کشورها می توانند با شرایط خاص در این آزمون شرکت کنند.

شرایط ورود به مدارس تیزهوشان پایه دهم بدون آزمون

ورود بدون ازمون در این مدارس تنها در یک صورت امکان پذیر است . دانش آموز این مدارس در دوره های تحصیلی هفتم و هشتم باشد و معدل هر دو دوره دانش آموز هم بالای 17 باشد می تواند بدون آزمون وارد پایه دهم این مدارس شود.

 

آزمون های تیزهوشان

آزمون های تیز هوشان ششم ابتدایی

آزنمون های تیزهوشان شششم ابتدایی ( ششم به هفتم) هر سال توسط وزارت آموزش و پروش برگزار می شود.

این آزمون ها جهت شناسایی استعدادهای برتر میباشد.

شکل آزمون به صورت تستی و چهارگزینه ای می باشد و دانش آموزانی که در این آزمون نمره قبولی لازم را کسب کنند می توانند وارد این مدارس شوند.

 

سوالات آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی

سوالات آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی در دو دسته سوالات استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی طراحی می شود.

سوالات استعداد تحصیلی از متون کتاب های درسی انتخاب می شوند و 80 درصد سهم آزمون متعلق به این سوالات می باشد.

سوالات استعداد تحلیلی سهم کمتری در این آزمون دارد و متاسفانه منبع خاصی ندارد.

یعنی از خود کتاب درسی طراحی نمی شود.

آزمون تیزهوشان نهم به دهم:

این آزمون نیز همانند آزمون پایه ششم ابتدایی دارای شرایطی است که تا الان ذکر کرده ایم.

 

سوالات آزمون تیزهوشان پایه نهم

سوالات این آزمون نیز در دو دسته استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی تقسیم می شود.

که سوالات استعداد تحلیلی خارج از منابع و کتابهای درسی است و به منظور ارزیابی قدرت تحلیل دانش آموزان طراحی می شود که شامل 15 سوال است.

آزمون استعداد تحصیلی شامل درس های

 

  • -قرآن
  • -معارف اجتماعی
  • -زبان و ادبیات فارسی
  • -مطالعات اجتماعی

 

-علوم تجربی و ریاضی می باشد که مجموعا شامل 75 سوال است که 80 درصد سوالات آزمون را به خود اختصاص می دهد.

چگونه در آزمون تیزهوشان قبول شویم؟

اگر تصمیم دارید در آزمون تیزهوشان شرکت کنید بهتراست موارد زیر را رعایت کنید:

1- از همین امروز شروع به درس خواندن کنید تا از رقیبتان پیشی بگیرید.

2- اعتماد به نفس داشته باشید. همه شما توانایی قبولی در این آزمون را دارید.

3- هدف تعیین کنید و متناسب با هدف تلاش کنید.

4- به درس های تخصصی تر نظیر ریاضی و علوم توجه ویژه ای داشته باشید.

5- در کنار درس های تخصصی، درس های عموی نظیر فارسی و دینی هم در نظر بگیرید.

6- درس ها را هماهنگ با هم بخوانید.

7- با برنامه پیش بروید.

مطالعه شما باید هدفمند باشد . پس برای هدفمند کردن مطالعه تان برنامه ریزی داشته باشید.

8- در اجرای برنامه خود، مصصم و ثابت قدم باشید.

9- در کنار تمام عواملی که ذکر کردیم می توانید از کلاس های تدریس خصوصی بخصوص در درس های ریاضی و علوم استفاده کنید.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد